آرشیو چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۳۲۶
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

• سپاس گزاری از برقراری امنیت در شهر بازی پارک بسیج: حضور ماموران نیروی انتظامی در شهر بازی پارک بسیج (منطقه 14)، باعث شده مراجعه کنندگان بیشتر احساس امنیت کنند. از سرگرد اسفندیار و سایر ماموران پرتلاش نیروی انتظامی مستقر در شهر بازی پارک بسیج قدردانی می کنیم و به آنان خسته نباشید می گوییم.

علی اکبر فرقانی از تهران

•دردسرهای پارکینگ طبقاتی: ساخت پارکینگ طبقاتی واقع در بزرگراه شهید حقانی، اطراف ایستگاه مترو شهید حقانی، باعث مشکلات فراوان، از جمله آلودگی هوا شده است. از شهرداری منطقه 3 تقاضا داریم پیمانکار مربوطه را ملزم کند با خودروهای آب پاش مقابل این پروژه تا پل عابر پیاده و پایانه اتوبوس های شرکت واحد را مرتب و در چند نوبت آب پاشی و از ایجاد گرد و خاک جلوگیری کند.

محمد علوی

•سرقت از صندوق صدقات: مردم برای کمک به نیازمندان پول هایشان را در صندوق های صدقات می اندازند. متاسفانه عده ای از معتادان پول های صندوق صدقات را با شیوه ای ماهرانه خالی می کنند؛ برای نمونه فردی به نام «حسن. خ»، به صندوق صدقات محله ما، واقع در بزرگراه شهید محلاتی، خیابان مخبر (عارف) شمالی، نبش کوچه بهارستان دائما دستبرد می زند. از نیروی انتظامی تقاضای رسیدگی فوری به این موضوع را داریم.

علی از تهران

•بی خانمان های فراموش شده! شب ها عده ای از بی خانمان ها از روی ناچاری در پیاده روها می خوابند. نمونه آن را می توان در خیابان ری و اطراف چهارراه مصطفی خمینی مشاهده کرد. این معضل برای کشوری که صاحب سرمایه عظیم نفتی است، خوشایند نیست. چرا شهرداری و سازمان بهزیستی این افراد را جمع آوری و ساماندهی نمی کند؟

عرفان از تهران

• تک نرخی شدن بنزین بزرگ ترین عامل نگران کننده در رشد تورم است، بنابراین باید برای جلوگیری از هر نوع گرانی بی رویه، قیمت های انواع کالاهای تولید داخلی، با نظارت و بازرسی به شدت کنترل شوند.