آرشیو چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۵۰۸
استان ها
۱۸

از گوشه و کنار

افتتاح واحد گرانول سازی گوگرد پالایشگاه تبریز

دنیای اقتصاد، تبریز، رعنا نیک رفتار: واحد گرانول سازی گوگرد شرکت پالایش نفت تبریز با ظرفیت هشت تا 18 تن در ساعت به بهره برداری رسید. مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز در مراسم افتتاح این مرکز گفت: در این مرکز گرانول با قطر 2 تا 6 میلی متر با امکان بارگیری فله ای و بسته بندی کیسه ای تولید می شود. محمدباقر دخیلی خاطرنشان کرد: پروژه گرانول سازی گوگرد به منظور حذف آثار مخرب زیست محیطی ذرات گوگرد در هوا با هدف کاهش آلاینده های زیست محیطی راه اندازی شده است.

ظرفیت تولید فولاد در سمنان به 4 میلیون تن افزایش می یابد

دنیای اقتصاد، سمنان: معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از افزایش ظرفیت تولید فولاد در این استان به بیش از چهار میلیون تن خبر داد.

علی اکبر هاشمی افزود: این افزایش تولید با توجه به صدور مجوزهای تاسیس و توسعه شرکت های تولید فولاد در استان سمنان صورت خواهد گرفت. وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 21 واحد فولادی در استان سمنان فعالیت می کنند، افزود: این واحدهای تولید فولاد با ظرفیت دو میلیون و 100 هزار تن در سال در زمینه تولید انواع محصولات فولادی اعم از انواع میلگرد، شمش و ورق فولادی در استان سمنان فعالیت می کنند.

بودجه شهرداری بوکان 80 درصد افزایش یافت

دنیای اقتصاد، ارومیه، امیررضا علیار: شهردار بوکان از افزایش بودجه این شهرستان به میزان 80 درصد در سال 94 خبر داد.

رشید میرحسامی بیان کرد: بودجه شهرداری بوکان امسال 520 میلیارد ریال پیش بینی شده است؛ ولی برای اتمام پروژه ها بیش از این مبلغ مورد نیاز است تا بتوانیم خدمات مطلوب تری به شهروندان ارائه بدهیم.

اجرای 26 طرح آبرسانی در روستاهای ارومیه

دنیای اقتصاد، ارومیه، بهاره پورعلی: سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی ارومیه از اجرای 26پروژه آبرسانی در روستاهای این شهرستان خبرداد.

صابرخسروزاده با بیان اینکه این پروژه ها در95 روستای شهرستان ارومیه اجرا می شوند، اظهار کرد: از این تعداد تاکنون آبرسانی به35 روستا به اتمام رسیده که با بهره برداری از آنها 1699 خانوار با 6558 نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شده اند. وی گفت: آبرسانی در 60روستای دیگر نیز از50 درصد پیشرفت برخوردار بوده که با تخصیص اعتبارات، پیش بینی می شود تا تیرماه سال آینده بهره برداری از آنها آغاز شود.