آرشیو پنجشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴، شماره ۵۹۶۸
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

هشت سال بلاتکلیفی: آقای مجتبی صفایی اعلام کرده اند که حدود هشت سال پیش تعاونی مسکن شهرداری مبلغ 40 میلیون تومان از بنده و افراد بسیار دیگری گرفت تا در دماوند به ما زمین بدهند؛ اما هنوز نه زمین تحویل شده و نه پول را به ما باز می گردانند. در جواب اعتراض ما هم پاسخ درستی نمی دهند.

مشکلات ثبت نام در مدارس: آقای فتحی نژاد در تماس خود گفته اند بعضی از مدارس ابتدایی به دو قسمت تقسیم شده اند یعنی دانش آموزان از کلاس اول تا سوم در یک مدرسه و از کلاس چهارم تا ششم در مدرسه دیگری باید درس بخوانند. بچه ها تاکلاس سوم در یک مدرسه درس خوانده اند واکنون برای رفتن به کلاس چهارم باید سرگردان شوند. مشکلات ثبت نام هم که جای خود دارد.

بی مسکنی در مسکن مهر: آقای طاهریان از قزوین اظهار کرده اند در مسکن مهر ثبت نام کرده و در مدت چهار سال مبلغ 18 میلیون تومان پرداخت کرده ام. در حال حاضر نیز مبلغ 300 هزار تومان به صورت ماهانه اقساط وام را می پردازم؛ اما هنوز خبری از تحویل مسکن نیست.

برخورد با تولید کنندگان محصولات غیر مجاز: شهروند محترمی گفته اند وزارت بهداشت مرجع اصلی برای برخورد قانونی با محصولات ومواد خوراکی غیر مجاز و مضر است. امیدوارم با پیگیری های جدید و مستمر این وزارتخانه دیگر شاهد تولید و توزیع چنین محصولاتی نباشیم.

حذف دریافت ارزش افزوده: آقای خسروانی اظهار کرده اند که از شرکت کشتیرانی تماس می گیرم و در زمینه صادرات فعالیت می کنیم. از ابتدای ریاست جناب آقای روحانی قرار شد 9 درصد ارزش افزوده بر کرایه حمل صادرات از صادرکنندگان دریافت نشود و این موضوع بخشنامه هم شد و ظاهرا مدت این بخشنامه تا آخر سال 93 بود. اکنون مجددا کشتیرانی و شاید هم اداره دارایی این 9 درصد ارزش افزوده را مطالبه می کنند که این ضربه سنگینی بر صادرات کشور است و هزینه بسیاری را روی دست صادرات می گذارد. از مسئولان محترم درخواست می کنم در جهت رونق مجدد صادرات این بخشنامه را دوباره ابلاغ نمایند.