آرشیو پنجشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴، شماره ۴۲۹۷
جامعه
۱۷
حق با شماست

مستمری های ناچیز

اختلال در امواج رادیو/ قطع چند روزه موج اف ام در شهر جلفا طرفداران رادیو را مدتی است به دردسر انداخته، از جمله آقای موسوی را که خواستار رسیدگی مسئولان به این موضوع است.

ناکارآمدی بیمه/ همه کسانی که با مشکل ناباروری دست به گریبان اند از این که بیمه ها داروهای نازایی را تحت پوشش نمی گیرند گله دارند از جمله یکی از شهروندان تبریزی که از این بابت مشکلات فراوانی پیدا کرده است.

یک اقدام سوال برانگیز/ انشعاب آب و فاضلاب مسکن مهر بستان آباد را ظاهرا با تاخیر زیاد به متقاضیان تحویل داده اند و حالابه گفته آقا یا خانم برومند از هر خانواده 750 هزار تومان طلب کرده اند، مبلغی که ساکنان این پروژه مسکن مهر نمی دانند قانونی است یا خیر.

مالباختگان کلاهبرداری/ کلاهبرداری گسترده شرکت نگین خودروی آفتاب هنوز اثرات سوء خود را در زندگی مالباختگان حفظ کرده و به همین علت تیموری، شهروندی از تهران از قوه قضاییه خواسته تا تکلیف مالباختگان را هر چه سریع تر روشن کند.

روی خط 162

مستمری اندک/ یکی از شهروندان ساکن نایین که گویا از مددجویان بهزیستی و زنی سرپرست خانوار است و صاحب پنج فرزند، می گوید زندگی با ماهی صد هزار تومان مستمری غیرممکن است.

بازار بی ضابطه مسکن/ جوانی تازه متاهل شده از تهران می گوید با 30 میلیون تومان پول نقد نتوانسته خانه ای اجاره کند چون هیچ نظارتی بر قیمت اجاره املاک وجود ندارد.

پراید و یک سوال/ شهروندی بتازگی پرایدی صفرکیلومتر خریده که در باک آن فقط 25 لیتر بنزین جا می گیرد. خوب است شرکت سایپا به این موضوع رسیدگی کند.