آرشیو یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴، شماره ۴۲۹۹
ورزش
۱۸

جویباری: خبرهای خوش در راه است

باشگاه استقلال هرچند یکی دو روز بود درباره جذب بازیکنان مدنظرش فعالیت چندانی نداشت، اما مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه تصریح کرد: طی امروز و فردا خبرهای خوبی برای هواداران آبی خواهد داشت.

علی نظری جویباری در مورد آخرین وضع نقل و انتقالات استقلال گفت: سعی می کنیم 90 درصد افرادی که مظلومی خواسته است را تا دوشنبه جذب کنیم. یکی دو نفر باقی می ماند که آن هم تا هفته آینده شرایطشان را برای حضور در استقلال مهیا خواهیم کرد. به هر حال اخبار خوشی برای هواداران داریم.

جویباری درباره این که این خبر خوش چیست، گفت: در هر صورت تمدید قرارداد با بازیکنانی که هواداران آنها را دوست دارند، می تواند یکی از همین اخبار باشد، ضمن این که ما همچنان به دنبال جذب بازیکنانی که مظلومی آنها را می خواهد، هستیم.

او با تاکید بر این که مهدی رحمتی سهمیه لیگ برتری محسوب می شود، بیان کرد: فقط یک جای خالی برای سهمیه لیگ برتری داریم که آن هم به دنبال هافبک بازی ساز هستیم.

جویباری افزود: برای جذب مهاجم نیز به باشگاه ذوب آهن نامه زدیم تا حسن زاده را جذب کنیم.

او با اشاره به این که امروز با جاسم کرار مذاکره خواهد کرد، درباره آخرین وضع امید ابراهیمی و خسرو حیدری گفت: 80 درصد کار این دو بازیکن تمام شده و امروز و فردا نهایی خواهد شد.

وی در مورد تیموریان گفت: آندو گفته می خواهد به قطر برود و دیگر از او خبری نداریم.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال درباره سیدجلال حسینی گفت: حسینی بازیکنی نیست که بگوییم او را نمی خواهیم، اما باید شرایط جور شود و سعی می کنیم او را هم جذب کنیم.