آرشیو پنجشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴، شماره ۳۲۹۴
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

ارسلان کاظمی برای سومین بار به عنوان بازیکن اصلی در لیگ تابستانی NBA بازی کرد/ فوروارد ایرانی فیلادلفیا سونی سیکسرز در چهارمین دیدار تیمش در این مسابقات 31 دقیقه و 21 ثانیه بازی کرد/ او هشت امتیاز و یک توپ ربایی ثبت کرد/ فیلادلفیا هر چهار بازی خود در لیگ تابستانی را باخته است.

مسوولان باشگاه صبای قم بعدازظهر روز گذشته بالاخره رضایتنامه روزبه چشمی را صادر کردند تا این بازیکن دیگر مشکلی برای پیوستن به استقلال نداشته باشد. گفتنی است باشگاه سپاهان هم رضایتنامه یعقوب کریمی برای حضور دوباره این بازیکن در استقلال را صادر کرد.

محمد طلایی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان پس از کسب عنوان سوم در رقابت های قهرمانی آسیا اعلام کرد کشتی گیران در آسیایی کم کاری نکردند و تنها دو نفر نتوانستند خود را از لحاظ روانی جمع و جور کنند، اگر قرار بر انتقاد است از من انتقاد کنید نه از کشتی گیران.

مجید احمدی، مربی تیم ملی کامپوند اعلام کرد تلاش خواهیم کرد با کسب عنوان قهرمانی در بخش انفرادی، تیمی و میکس، کامپوند در مسابقات جهانی تیروکمان در دانمارک، ایران را در جهان مطرح کنیم.

محمدعلی شجاعی، رییس فدراسیون تیروکمان در رابطه با وضعیت تیم های ریکرو و کامپوند اعزامی به مسابقه های جهانی دانمارک اعلام کرد در هر دو تیم امید به کسب مدال داریم.

سجاد محمدپور، بوکسور وزن 52 کیلوگرم ایران در مسابقات بوکس حرفه ای آیبا در حالی عازم صوفیه بلغارستان می شود که قرار است در دومین مبارزه اش در این تورنمنت، 27 تیرماه برابر الکساندر الکساندروف، نفر سوم المپیک گذشته قرار گیرد. نماینده ایران در مسابقات بوکسAPB می گوید برای رویارویی با حریف بلغارستانی آمادگی کامل دارد و تنها به فکر کسب پیروزی در این مبارزه است. او می گوید اگر در این مسابقه پیروز باشم در دیدار سومم به مصاف برنده مبارزه قزاقستان با مکزیک خواهم رفت و اگر ببازم نیز در برابر بازنده این مبارزه قرار خواهم گرفت و همچنان می توانم به سهمیه المپیک امیدوار باشم.