آرشیو پنجشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴، شماره ۵۹۷۹
فن آوری
۱۹
نرم افزار آنلاین

طراحی لوگو به کمک نرم افزار

آیا شما جزو آن دسته از کاربرانی هستید که به طراحی لوگو علاقه مند بوده و همیشه دوست داشته اید که مثلا لوگو سایت یا شرکت خود را طراحی کنید. اگر جزو این دسته از کاربران به حساب می آیید باید گفت که نرم افزار Eximious Soft Logo Designer دقیقا برای محقق شدن این علاقه شما نوشته شده است.

این نرم افزار بر پایه وکتور برای شما لوگو ایجاد می کند و شما صرفا کافی است از بین هزاران قالب آماده لوگو، انتخاب کنید یا برای ایجاد لوگو های حرفه ای تر از ابزارهای ساده این نرم افزار استفاده کنید. از قابلیت های ویژه این نرم افزار می توان به سطوح مختلف کیفیت برای ایجاد لوگوها اشاره کرد که باعث می شود لوگوهای تجاری بسیار حرفه ای و با گرافیک زیباتری ایجاد شود.

همچنین می توانید از یک بانک ابزارهای گرافیکی جامع برای طراحی های خود بهره ببرید. تعداد زیادی از وکتورها، افکت ها و... باعث شده است که تنوع انواع طراحی های ویژه لوگو در این نرم افزار زیاد باشد.این نرم افزار دارای ویژگی های بسیاری است که از جمله آن می توان به این موارد اشاره داشت:

– بیش از 50 تمپلیت آماده برای طراحی لوگوهای حرفه ای در موضوع های مختلف مانند آموزشی، شرکتی، فناوری اطلاعات و...

– خروجی به صورت فرمت های JPG، GIF، PNG، BMP، PCX، TGA، TIFF

– کنترل و ادیتور بسیار حرفه ای برای لایه های مختلف لوگو که باعث می شود سطح کیفیت طراحی لوگو بالابرود

– ادیتور و ابزار ویژه اضافه کردن متون به لوگوها

– وجود بیش از 2000 آیکون و ابزارهای ویژه برای اضافه کردن به لوگوها و ده ها ویژگی دیگر. علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نرم افزار می توانند به سایت p30world.com مراجعه کنند.