آرشیو شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۵۹۹۰
اجتماعی
۴

دو خط خبر

مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره برنامه ویژه این وزارت برای زوج های نابارور گفته است، در بحث درمان ناباروری با همکاری معاونت درمان، کمیته مشترکی تشکیل شده است که با مساعدت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای هماهنگی با بیمه ها، این برنامه نیز اجرایی می شود. هزینه داروهای ناباروری نیز درحال حاضر با دفترچه بیمه قابل پرداخت است.

رئیس سندیکای صاحبان داروهای انسانی از اعلام آمادگی برخی شرکت های داروسازی خارجی برای همکاری های مشترک با ایران خبر داده و گفته است، با توافق ایران و 1+5 فرصت و تهدید در حوزه دارو برای تولیدکنندگان داخل به وجود آمده است و تاکنون نیز چند مورد اعلام آمادگی برای همکاری های مشترک دارند.

محمد سالاری، رئیس کمیسیون معماری وشهرسازی شورای شهر تهران بر ساماندهی حریم تهران تاکید کرده و نسبت به وضعیت بارگذاری و ساخت وسازهای غیرمجاز در شهرهای اقماری پایتخت هشدار

داده است.

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده است که نام نویسی از متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از 11 تا 17 مرداد و از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.

تیم ملی دانش آموزشی المپیاد شیمی کشورمان پس از کسب یک نشان طلا، دو نقره و یک نشان برنز و با بدست آوردن عنوان پنجمی جهان از چهل و هفتمین المپیاد جهانی شیمی در کشور آذربایجان به میهن بازگشت.