آرشیو شنبه ۱۷ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۵۴۸
خبر
۸

سایه روشن

شاخص ترین چهره های انتخابات خبرگان

خبر آنلاین نوشت: خبر آنلاین در گزارشی از آیات هاشمی رفسنجانی، حسن روحانی، آملی لاریجانی، امامی کاشانی، محمد یزدی، جنتی، مصباح یزدی، دری نجف آبادی، هاشمی شاهرودی، مقتدایی، مجتهد شبستری، فلاحیان و... به عنوان شاخص ترین چهره ها یی که در دوره بعدی نیز نامزد انتخابات مجلس خبرگان می شوند تا مجددا به ساختمان قدیم مجلس راه پیدا کنند، نام برد.

واکنش مهدی هاشمی به کاندیداتوری پدرش در انتخابات خبرگان

خبر آنلاین نوشت: مهدی هاشمی در شبکه اجتماعی فیس بوک خود از نتیجه اعلام آمادگی آیت الله هاشمی برای انتخابات مجلس خبرگان نوشت.مهدی هاشمی نوشت: «دیروز به خانه پدری رفتم تا سری به حاج آقا (بابا) بزنم. به حاج آقا گفتم «اعلام آمادگی شما برای انتخابات خبرگان دو نتیجه دارد: اولی ایجاد فضای انتخاباتی و دومی فرستادن من به زندان!»همچنین به گزارش خبر آنلاین، به دنبال انتشار خبری در برخی رسانه های مجازی مبنی براین که علت تاخیر در اجرای حکم مهدی هاشمی، بیماری دیسک کمر عفت مرعشی، همسر آیت الله هاشمی است که برای عمل جراحی به کشور سوییس سفر کرده است، رضا سلیمانی مدیر روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام این خبر را کاملادروغ و عاری از صحت بیان کرد.

مشایی از پورمحمدی شکایت می کند

الف نوشت: یکی از اطرافیان احمدی نژاد از شکایت اسفندیار رحیم مشایی، معاون سابق محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری پیشین ایران، از مصطفی پور محمدی، وزیر دادگستری خبر داد.عبدالرضا داوری در گفت وگو با «ایلنا» با اعلام خبر شکایت اسفندیار رحیم مشایی از مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری گفت: «همه کارهای مربوط به این شکایت انجام شده و لایحه شکایت آقای مشایی از پورمحمدی روز شنبه در قوه قضائیه ثبت می شود.»او با اشاره به دلیل شکایت مشایی از وزیر دادگستری گفت: «آقای پورمحمدی در اظهارات اخیر خود عنوان کرده که مشایی نقش قابل توجهی در فساد سه هزار میلیاردی داشته در حالی که این مطلب صحت نداشته و مصداق افترا و نشر اکاذیب است.»