آرشیو شنبه ۱۷ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۵۴۸
ورزش
۲۴

خط خبر

آلکمار در غیاب جهانبخش صعود کرد

تیم فوتبال AZ آلکمار هلند در غیاب مهاجم ایرانی خود به مرحله بعدی رقابت های لیگ اروپا راه یافت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال AZ آلکمار هلند که در بازی رفت مرحله مقدماتی لیگ اروپا و در خانه موفق شده بود باشاکشهیر استانبول را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد، با کسب پیروزی 2 بر یک در بازی برگشت در مجموع با نتیجه 4 بر یک به مرحله بعدی صعود کرد.علیرضا جهانبخش که به تازگی به عضویت تیم آلکمار درآمده است، تمرینی با تیم جدیدش نداشت و از همین رو به استانبول نرفت و در این بازی غایب بود. وی همچنین برای انجام کارهای مربوط به قراردادش مجبور به ماندن در هلند بود. در غیاب جهانبخش، مارکوس هنریکسن در دقیقه 21 و یوریس ون اوریم در دقیقه 75 برای AZ گلزنی کردند. تک گل تیم میزبان را هم دوکا مادوریرا در دقیقه 45 به ثمر رساند.

جنجال دوباره کرار

دیروز و در حالی که تنها چند ساعت تا برگزاری دیدار استقلال و ملوان بندر انزلی مانده بود جاسم کرار درهتل محل اقامت این تیم جنجال به پا کرد. خبرگزاری فارس ماجرارا این گونه شرح می دهد: «وی با گفتن جملاتی مبنی بر اینکه یا پولم را بدهید یا ماشینی را که به من قول داده بودید، اعتراض خود را به مسوولان استقلال و برخی از اعضای کادر فنی نشان داد و در نهایت با چند تماس به اتاق خود بازگشت. ظاهرا مسوولان استقلال به این هافبک عراقی قول یک خودرو را داده بودند.» البته مدیر برنامه کرار درگفت وگو با سایت کاپ کل ماجرارا تکذیب کرد.

دایی گفت فصل بعد باید در اروپا بازی کنم

هافبک تیم فوتبال نفت تهران از بازی خود مقابل صبا اظهار رضایت کرد.پیام صادقیان در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم درخصوص این بازی گفت: «من 50 درصد از خودم راضی هستم. رفته رفته به آمادگی کامل می رسم. با اینکه چند ماه از شرایط بازی های رسمی دور بودم، اما در مجموع از عملکرد خود راضی هستم.» او قبل از بازی هم با دسته گل سراغ دایی رفت: «دایی مربی من بوده و قبل از بازی به سمت او رفتم. او به من گفت که باید قدر توانایی و استعدادم را بدانم. دایی به من گفت که فصل آینده حتما باید در اروپا بازی کنم.»