آرشیو یکشنبه ۱۸ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۵۴۹
فرهنگ و هنر
۳۲
خبر ویژه

«فامیل دور» اول شد

نخستین جشنواره ملی اسباب بازی، برگزیدگان خود را شناخت و «فامیل دور» برترین عروسک شد و از حوزه هنری به خاطر تولید«شکرستان» تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عصر جمعه 16 مرداد در مراسمی که با حضورمدیرعامل کانون و یکی از مسوولان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، نزدیک به 60 جایزه در بخش های اصلی و جنبی این جشنواره اهدا شد. بر اساس رای داوران این جشنواره که در این مراسم قرائت شد، در گروه فرهنگی و هنری رتبه اول، تندیس جشنواره، لوح تقدیر، 5 هزار هولوگرام و جایزه 10 میلیون ریالی به ایرج طهماسب و حمید جبلی برای تولید عروسک های فامیل دور و... اهدا شد.

در این بخش و در رتبه دوم، لوح تقدیر، 3 هزار هولوگرام و جایزه هفت میلیون و پانصد هزار ریالی اهدا شد به سمیه ناصری، حفیظه منعی، شهره بهرامی و مهتاب کامیاب برای تولید عروسک های منو بدوز: بال ناز و جوجو، شیرجان، فیل کوچولو و خال خالی و رتبه سوم هم با دریافت لوح تقدیر، 2 هزار هولوگرام و جایزه پنج میلیون ریالی به شرکت جم ویژن راه نیک برای تولید عروسک های پولیشی و نمایشی مدرسه موش ها رسید.