آرشیو دوشنبه ۱۹ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۵۹۹۸
اجتماعی
۴

فضای مجازی

پارازیت پاس داد، طوفان آبشار زد

صحبت های مدیران هواشناسی درباره اینکه پارازیت سبب شده تا این سازمان نتواند طوفان را پیش بینی کند حسابی در فضای مجازی سر وصدا به پا کرده!کاربران هم گفته اند که از این به بعد هر وقت نتونستین ماهواره را صاف بگیرین اون روز تهران طوفان میاد!

ارتفاع زیاد، مشکل فنی مجلس

میزان ارتفاع جایگاه هیات رئیسه مجلس سوژه فضای مجازی شد. خیلی از کاربران با انتشار عکس هایی از لحظاتی که سخنرانان در مجلس می خواستند به علی لاریجانی چیزی بدهند و به خاطر بالابودن رئیس مجلس دچار مشکلات جدی شده اند، ارتفاع جایگاه هیات رئیسه را سوژه کرده اند. کاربران فضای مجازی با اشاره به مهندسی ساخت مجلس براین باورند که آن موقعی که باید فکری برای این ماجرا می شده نشده است.

آهوکشی به سبک ایرانی

عکس های یک شکارچی که یازده آهو را کشته همین طوری در شبکه های مجازی کپی پیست می شود. دراین عکس شکارچی آهوها را ردیف کرده و پوست شان را می کند. جالب اینجاست که خیلی از کاربران حتی ابراز تاسف هم نکرده اند و اشاره داشته اند که این ماجرا دیگر طبیعی شده! کاربران زیادی هم گفته اند که آقا نسل خیلی چیزها دارد منقرض می شود آهو هم روش!

حمله به رامبد جوان

حمله گروهی از اصولگرایان به برنامه خندوانه باعث شد تا دوباره خندوانه به یکی از تیترهای اصلی فضای مجازی مبدل شود. انصار حزب الله با اشاره به اینکه خندوانه هدفش الکی خوش کردن مردم است نسبت به حرکات موزون در این برنامه اعتراض کرده و گفته که در این برنامه برخی شئونات رعایت نمی شود. خلاصه انتقادنامه این گروه هم در فضای مجازی بازتاب های خود را داشته است.