آرشیو دوشنبه ۱۹ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۵۹۹۸
فرهنگ و هنر
۲۳

هفته آینده و در شمارگانی کم سابقه؛آلبوم «اسمش عشقه» با صدای مرتضی پاشایی منتشر می شود

آلبوم «اسمش عشقه» با صدای هنرمند فقید، مرتضی پاشایی هفته آینده در شمارگانی گسترده روانه بازار می شود.

هاتف حسینی مدیر روابط عمومی شرکت پخش «دنیای هنر» با اعلام این خبر گفت: از اسفندماه سال گذشته همواره تاریخ های پخش متعددی از سوی رسانه های مختلف منتشر شده ولی بنا به مشکلات حقوقی و همچنین وسواس روی کیفیت آثار، انتشار آلبوم کمی با تاخیر مواجه شد.

وی در ادامه شمارگان این آلبوم را چندین برابر آلبوم های منتشر شده طی سال های اخیر عنوان کرد و در این باره افزود: همزمان با گسترش اینترنت و دانلود غیر مجاز، شمارگان آلبوم های موسیقی کاهش پیدا کرد ولی این آلبوم با شمارگانی چندین برابر آلبوم های چند سال اخیر منتشر می شود که البته بیان رقم دقیق شمارگان از سوی ما امکان پذیر نیست ولی تاکید می کنم رقم شمارگان در طول سه دهه اخیر کم سابقه است.

حسینی ضمن تایید انتشار البوم به تهیه کنندگی پدر مرحوم پاشایی اظهار داشت: آلبوم «اسمش عشقه» به تهیه کنندگی ناصر پاشایی و با مدیریت اجرایی شرکت آوای سوته دلان، توسط شرکت «پخش دنیای هنر» هفته پایانی مرداد در سراسر ایران توزیع خواهد شد. در این آلبوم تمام ملودی ها ساخته مرتضی پاشایی است و تنها ملودی یک قطعه را میلاد ترابی ساخته است. مهرزاد امیرخانی ترانه سرای تمام قطعات است و انوشیروان تربتی نژاد، میلاد ترابی، معین راهبر و مهران عباسی تنظیم کنندگان این آلبوم هستند.