آرشیو پنجشنبه ۲۹ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۶۰۰۶
فن آوری
۱۹
گیم نت

بازگشت به دوران کودکی

مانی آشتیانی

بعضی از بازی ها بخشی از خاطرات مهم دوران کودکی هر یک از ما را شکل می دهند. این بازی های قدیمی آنقدر جالب و فرح بخش بوده اند که اگر بعد از گذشت 20 سال باز هم فرصتی فراهم شود بسیاری از ما بشدت مایل هستیم آن بازی ها را بار دیگر تجربه کنیم. یکی از این بازی ها «اسم فامیل» است.

بازی ساده ای که با کمترین هزینه می توانست شما را در کنار دوستان یا دیگر کودکان خانواده برای ساعت ها سرگرم کند. اگر دوست دارید این بازی نوستالژیک را یک بار دیگر تجربه کنید، می توانید به سایت جالبی به همین نام یعنی «اسم فامیل» سر بزنید.

گفتنی است در این بازی هم می توانید در نقش یک میهمان باشید یا با ثبت نام یک حساب کاربری، شروع به بازی کنید. برای این کار نیز روی دکمه «شروع بازی» در صفحه اصلی سایت کلیک کنید. گردانندگان سایت پیشنهاد می کنند که اگر حال و حوصله اش را دارید حتما در سایت ثبت نام کنید. چرا که با ثبت نام در سایت می توانید امکانات ویژه ای را دریافت کنید. برای مثال هم می توانید برای خود یک اتاق بازی مجازی بسازید و همچنین دوستانتان را به بازی دعوت کنید. در کنار تمام این ها با شرکت در هر دور بازی اگر امتیاز بالایی در هر مرحله جمع کنید در آخر هر ماه اگر جزو سه نفراول هر بخش باشید جایزه ای به شما تعلق می گیرد. سایت دارای گرافیک ساده اما جذابی است که به هیچ وجه شما را از بودن در محیط بازی خسته نمی کند. برای بار اول ممکن است با گزینه های مختلف این سایت بازی، گیج شوید اما با کمک گرفتن از بخش راهنما می توانید قدم به قدم با نحوه بازی و برنده شدن در مراحل مختلف آن آشنا شوید. برای شروع به سایت

www. esmfamil. com سر بزنید.