آرشیو سه‌شنبه ۳‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۲۳۸۰
سیاست
۷

منهای پایتخت

امام جمعه کرمان: انتقاد غیر از تخریب است

ایرنا- کرمان: آیت الله سیدیحیی جعفری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: نقد منصفانه غیر از اهانت و توهین به مسئولان است و بارها در همایش ها به

ائمه جمعه و مسئولان تذکر داده و گفته ام که انتقاد غیر از تخریب است. او افزود: ضمن اینکه از دولت و دولتمردان تجلیل می شود باید انتقاد سازنده هم صورت گیرد و اگر انتقاد نباشد دچار غرور و تکبر می شویم. آیت الله جعفری افزود: کاری به خط ها و جریان های سیاسی ندارم و معیار من عمل درست و صحیح است و اگر دولتی اصولگرا شد ولی بد عمل کرد، بنده انتقاد می کنم به گونه ای که البته تضعیف دولت نباشد.

فرماندار ماکو: هیچ خطری امنیت مرز بازرگان را تهدید نمی کند

تسنیم- ماکو: شاهین علیزاده، فرماندار ماکو، از نشر اخبار نادرست درباره بسته شدن مرز بازرگان به علت نبود امنیت، انتقاد کرد. او گفت: مرز بازرگان به عنوان بزرگ ترین و امن ترین مرز زمینی کشور مورد توجه تجار و گردشگران داخلی و خارجی است و انتشار اخبار ناصحیح در مورد عدم امنیت در مرز بازرگان، صدمات و خسارات کلانی را به وجهه مثبت این مرز و منطقه از کشورمان وارد می کند که نیاز است برخی رسانه ها قبل از انتشار این گونه اخبار ابتدا به کسب اطمینان از صحت آن بپردازند. او ادامه داد: منطقه آزاد ماکو و مرز بازرگان به عنوان شاه کلید توسعه استان آذربایجان غربی قلمداد می شود بنابراین در هیچ شرایطی اجازه بسته شدن مرز بازرگان را نخواهیم داد.