آرشیو شنبه ۷‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۲
ورزش
۱۳

رحمتی پور: در لیگ برتر کار سختی داریم

شیمیدر سلف، یک تیم دسته اولی در لیگ برتر بسکتبال این فصل به شمار می آید؛ تیمی که در لیگ یک قهرمان شد و اینک می خواهد در نخستین فصل حضور خود کارنامه ای موفق در لیگ برتر بر جای بگذارد. این ادعایی نیست که مربیان و مسئولان تیم دارند. این را می توان از جنب و جوش های این تیم در زمینه جذب بازیکن و برنامه های مختلف تیم فهمید.

جواد رحمتی پور، سرمربی این تیم می گوید: قرار بر این بود که سرمایه گذاری خیلی خوبی در این فصل انجام بدهیم. براساس برنامه ای که داشتیم شیمیدر سلف به لیگ برتر رسید و اکنون دوست داریم حضور خوبی در این رقابت ها داشته باشیم.

وی درباره جذب بازیکنانی ملی پوش مانند اوشین ساهاکیان و فرید اصلانی می گوید: جذب این بازیکنان براساس هدفی که داشتیم انجام شد. از سویی قصد داشتیم به نوعی از بازیکنان ملی حمایت کنیم. این کارها را در حالی انجام می دهیم که یک تیم سال اولی هستیم.

رحمتی پور درباره جذب محمد جمشیدی، دیگر ملی پوش بسکتبال و استخدام بازیکن خارجی ادامه می دهد: هنوز در ارتباط با پیوستن جمشیدی به تیم به جمع بندی کامل نرسیدیم. برای جذب بازیکنان خارجی هم هنوز دست به کار نشدیم. ابتدا فهرست داخلی ها را کامل می کنیم و سپس براساس نیاز به جذب بازیکنان خارجی اقدام خواهیم کرد.

رحمتی پور درباره پیش بینی عملکرد تیمش در لیگ جدید می گوید: یک باشگاه خصوصی مانند شیمیدرسلف با باشگاه دولتی خیلی فرق دارد. همه کسانی که در این مجموعه کار می کنند بخوبی واقفند اسپانسر باید برای فعالیت در بسکتبال ایران ترغیب شود. اصلاهمه بسکتبال ایران باید قدر اسپانسرها را بدانند. خیلی کم اتفاق افتاده است که تیم های خصوصی در لیگ برتر بسکتبال هزینه کنند و سال ها دوام بیاورند. امیدوارم این تیم از بخش خصوصی در بسکتبال ایران ماندگار شود.