آرشیو دوشنبه ۹‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۳۳۳۰
هنر و ادبیات
۱۰

شایعه مرگ ملک مطیعی تکذیب شد

باز هم شایعه مرگ یکی از هنرمندان پیشکسوت در فضای مجازی منتشر و البته خیلی زود هم تکذیب شد. یکی از سرپرستاران بیمارستان دی در گفت وگویی که با باشگاه خبرنگاران جوان داشته با تکذیب خبر فوت ناصر ملک مطیعی عنوان کرد: «از سوم شهریورماه این هنرمند به دلیل عارضه تنگی نفس در بخش ccu بیمارستان دی بستری شد و اکنون وضعیت رو به بهبودی دارد.»

وی ادامه داد: «در حال حاضر وی ممنوع الملاقات نیست و با توجه به بهبودی حال عمومی وی احتمال ترخیص آن تا فردا وجود دارد.» ناصر ملک مطیعی دیپلم رشته تربیت دانشسرای عالی تهران است و قبل از آنکه به سینما راه یابد، معلم ورزش دبستان های تهران بود. او پس از ورود به سینما و کسب محبوبیت، به فعالیت در تئاتر و دوبله فیلم نیز پرداخت.

فعالیت وی در سینما با بازی در صحنه کوتاهی از فیلم «واریته بهار» (پرویز خطیبی، 1328) آغاز شد. بازی ملک مطیعی در دومین فیلمش («شکار خانگی» و «علی دریابیگی»- 1330) در حد بیان یک جمله کوتاه در صحنه یک میهمانی بود. اما بازی ملک مطیعی در «ولگرد» (مهدی رییس فیروز، 1331) او را به اوج محبوبیت رساند و برای بازی در آن نخستین دستمزد فعالیت حرفه ای خود را گرفت.