آرشیو سه‌شنبه ۱۰‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۵
ورزش
۱۸

خاکپور: اولویت با بازی های رسمی است

اردوی تیم فوتبال امید ایران در حالی در غیاب چند بازیکن اصلی این تیم در هلند آغاز شد که محمد خاکپور حضور چند شاگردش در تیم تحت هدایت کی روش را طبیعی دانست.

سرمربی تیم امید همزمان با آغاز تمرینات تیمش در هلند گفت: از ابتدای کار هم موضع ما این بود که اولویت با بازی های رسمی است و همچنان این موضع را داریم.

حضور چند بازیکن امید در تیم ملی بزرگسالان نشان از توانایی بالای تیم امید دارد و برای تمامی این بازیکنان آرزوی موفقیت می کنم.

او شرایط اردوی هلند را مطلوب توصیف کرد و گفت: امکانات خوبی از جمله پنج زمین تمرین باکیفیت، سالن بدنسازی حرفه ای و پیشرفته و استخر در اختیار تیم امید قرار گرفته تا بدون کوچک ترین دغدغه ای تمرینات آماده سازی خودمان را برگزار کنیم.

سرمربی تیم امید درباره هدف از برگزاری این اردو گفت: هدف اصلی ما هماهنگی بیشتر و القای افکار تیمی و گروهی به بازیکنان است. ضمن این که بازی های تدارکاتی ای که برگزار خواهیم کرد به کسب تجربه و مشخص شدن نقاط ضعف و قوت تیم ما کمک خواهد کرد و اعضای کادر فنی تیم امید نهایت تلاش خودشان را انجام خواهند داد تا نتیجه دلخواه را از برگزاری این اردو بگیریم.

در این اردو مطابق اعلام قبلی، کن استید مربی بدنساز که سابقه حضور در تیم کاونتری انگلیس، تیم های ملی بزرگسالان و کمتر از 23 سال استرالیا و تیم های باشگاهی این کشور و الغرافه قطر را در کارنامه دارد، کارش را با تیم ملی امید ایران آغاز کرد.

مربی بدنساز تیم امید که با صلاحدید خاکپور و به صورت مقطعی به کادرفنی تیم امید اضافه شده برنامه تمرینی ویژه ای را برای آماده سازی ملی پوشان تیم امید در نظر گرفته است و از تمرین امروز رسما کار خود را آغاز می کند.