آرشیو سه‌شنبه ۱۰‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۵
ورزش
۱۸

گلایه های همسر مرحوم عباسپور

همان شبی که بخش خبری 30: 20 گزارشی از مراحل درمان بیت الله عباسپور، قهرمان فقید پرورش اندام پخش کرد مشخص بود روال دوره درمان او بدرستی طی نمی شود.

مرحوم عباسپور در همان گزارش خطاب به مسئولان گفته بود برای درمان مجبور است میلیون ها تومان هزینه کند که به تنهایی از عهده مخارج بیمارستان برنمی آید. اکنون بعد از فقدان قهرمان پرورش اندام، همسر او نیز می گوید در زمان بیماری آن مرحوم برخی از مسئولان و دستگاه ها همکاری لازم و مناسبی برای طی مراحل درمان زنده یاد بیت الله عباسپور نداشتند.

همسر زنده یاد بیت الله عباسپور با دلخوری از چگونگی مطرح شدن صحبت هایش درباره کمک نشدن به قهرمان پرورش اندام ایران به ایسنا گفت: متاسفانه منظور من در این باره به شکلی نادرست مطرح شد. تمام مبالغی که برای کمک به بیت الله عباسپور در داخل کشور جمع آوری شده بود، به دست ما رسید و برای کمک های خارجی نیز یک نفر معتمد برای دریافت این کمک ها راهی خارج کشور می شود. پس از آن که دستیار ویژه رئیس جمهور به ملاقات همسرم آمد قول داد تمامی هزینه های درمانی او از سوی دولت پرداخت شود، اما متاسفانه در این میان دو هفته طول کشید تا دستور دستیار ویژه رئیس جمهور پیگیری شود و بیشتر دلخوری من در این زمینه است.

همسر زنده یاد عباسپور با بیان این بیمارستان برای عمل جراحی همسرش شرط پرداخت هزینه ها را گذاشته بود، ادامه داد: حتی برای آخرین عمل او نیز بیمارستان شرط کرده بود تا پول را واریز نکنید عمل جراحی انجام نمی شود و برای همین مشکلاتی به وجود آمد.

او همچنین با گلایه از برخی مسئولان و دستگاه ها در زمینه حمایت نکردن از همسر فقیدش، گفت: از برخی دستگاه ها برای کم توجهی به بیت الله عباسپور گله مند هستم، بخصوص وزارت بهداشت. ما مدت ها دنبال این بودیم که یک تیم پزشکی را با همکاری وزارت بهداشت برای پیگیری درمان همسرم به بیمارستان آتیه بیاوریم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و با همکاری برخی از دوستان توانستیم یک تیم پزشکی را برای پیگیری درمان به بیمارستان بیاوریم.