آرشیو پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴، شماره ۴۳۷۶
حوادث
۱۹

حمله مرگبار داماد جوان به نامزد 15 ساله اش

پسر 26 ساله که درجریان درگیری با نامزدش، وی ر ا با ضربه های چاقو از پای درآورده و مادر او را مصدوم کرده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

ساعت 8 و 10 دقیقه دیروز مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهر زیر آب سوادکوه تماس گرفت و از زخمی شدن یک مادر و دختر خبر داد. ماموران انتظامی با اعزام به محل حادثه، روبه روی مسجد جامع زیرآب، مشاهده کردند زن جوان و دختر 15 ساله اش غرق در خون در خیابان افتاده اندکه آنها را به بیمارستان منتقل کردند، اما دختر نوجوان به دلیل شدت خونریزی تسلیم مرگ شد. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران به تحقیق از شاهدان پرداختند که مشخص شد مرد جوانی این جنایت را رقم زده است.

در تحقیق از خانواده قربانیان مشخص شد دختر نوجوان با پسر 26 ساله ای عقد کرده و قرار بوده تا چند روز دیگر با هم ازدواج کنند که اختلاف هایی میان این دو خانواده رخ داده و داماد جوان آنها را تهدید کرده بود. او در ادامه مرتکب این جنایت شده بود.

ساعاتی بعد از جنایت، قاتل فراری در تماس با خانواده اش اعلام کرده بود که قصد خودکشی دارد. جستجوی پلیس برای دستگیری قاتل فراری ادامه دارد. مادر مقتول نیز همچنان در بیمارستان بستری است.