آرشیو شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴، شماره ۳۶۰۰
استان ها
۱۸

کوتاه

سرمایه‎گذاری 232 میلیارد تومانی در صنعت خراسان رضوی

دنیای اقتصاد، مشهد، فاطمه رافع: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بخش خصوصی در صنعت این استان 232 میلیارد تومان سرمایه‎گذاری کرد.

راضیه علیرضایی با بیان اینکه طی شش ماه نخست سال جاری 154 فقره پروانه بهره‎برداری صنعتی با بیش از 232 میلیارد تومان سرمایه‎گذاری برای بخش خصوصی در استان صادر شده است، اظهار کرد: واحدهای فوق شامل محصولات فلزی فابریکی، محصولاتی از لاستیک و پلاستیک، چوب و محصولات چوبی (غیرمبلمان)، محصولات غذایی و آشامیدنی، ساخت کاغذ و محصولات کاغذی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: این واحدها در شهرستان های مشهد، فریمان، سبزوار، نیشابور، چناران و بجستان به بهره‎برداری رسیده اند. راه اندازی این واحدها زمینه اشتغال 2098 نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است.

بهسازی راه های قزوین با 950 تن آسفالت گرم

دنیای اقتصاد، قزوین، مهرداد نوری: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: شهریور سال گذشته راه های استان با استفاده از950تن آسفالت گرم اصلاح روکش و لکه گیری شده است.

جواد حق لطفی افزود: اولویت تخصیص آسفالت به هریک از محورها، مواردی همچون وضعیت قبلی روکش آسفالت، نوع و میزان تردد در محور با تحلیل های آماری به دست آمده از سامانه های تردد شمار آنلاین وزارت راه و شهرسازی و شرایط جوی است. وی با اشاره به اینکه بخش عظیمی از لکه گیری انجام شده در راه های فرعی استان بوده است، از مردم خواست با رعایت سرعت مطمئنه و نکات ایمنی از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

شهردار باقر شهر، شهردار نمونه در رسیدگی به امور شهدا و ایثارگران شد

دنیای اقتصاد، شهرری، روح الله حسین زاده: اولین همایش مشاوران امور ایثارگران دستگاه های اجرایی تهران با حضور مسوولان عالی رتبه استان و به همت دفتر رسیدگی به امور ایثارگران استانداری تهران برگزار شد.

در این همایش از مدیران و شهرداران نمونه در حوزه رسیدگی به امور شهدا و ایثارگران و همچنین مشاوران ایثارگران نمونه دستگاه های اجرایی تهران تقدیر شد.

به این ترتیب سعید استاد فرج، شهردار باقرشهر به عنوان شهردار نمونه در رسیدگی به امور شهدا و ایثارگران لوح سپاس خود را از رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و استاندار تهران دریافت کرد.

همچنین امور ایثارگران شهرداری باقرشهر از سوی استانداری تهران به عنوان یکی از شهرداری های نمونه در امر رسیدگی به امور ایثارگران و خانواده معظم شهدا برگزیده شد.