آرشیو دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۵۰
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

افزایش 4 برابری در عوارضی پردیس: آقای عظیم موسوی گفته اند بنده در مسیر تهران- پردیس هر روز تردد می کنم و به دلیل عبور کامیون و تریلی از جاده قدیم به ناچار از اتوبان استفاده می کنم. عوارض اتوبان سال گذشته 500 تومان بود که پس از چند ماه هزار تومان شد و سپس به هزار و پانصد تومان افزایش یافت، در نهایت اکنون باید 2هزار تومان بپردازیم.

حریم امن بیمه برای خطای پزشکان: آقا یا خانم نوری در پیام ارسالی عنوان کرده اند در ایران خطاهای پزشکی به وسیله بیمه دیه پوشش داده می شود و حریم امن و خوبی برای صاحبان این حرفه ایجاد کرده است. برای بازدارندگی بیشتر این خطاها بهتر است مثل کشورهای پیشرفته از تعلیق موقت پروانه پزشکی و بازآموزی اجباری نیز استفاده شود.

افزایش کلینیک ترک سیگار: هموطن محترمی در پیام خود اظهار کرده اند که دایر شدن کلینیک های ترک سیگار در مراکز درمانی از بهترین راه های مبارزه با دخانیات است. انتظار می رود تعداد این کلینیک ها بتدریج افزایش یابد.

جوابیه یک پیام مردمی: احتراما در پاسخ به مطلب مندرج در ستون پیام های مردمی روزنامه وزین ایران مورخ 13/7/94 درخصوص نبود سرعت گیر در خیابان امام خمینی (ره)،حدفاصل خیابان رودکی تا قصرالدشت، به استحضار می رساند؛ طبق استعلام به عمل آمده و نظر به موافقت معاون محترم حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، در اولین فرصت پس از تعیین پیمانکار مربوطه سرعت گیرها در این خیابان نصب می گردند تا با توجه به وجود دو مدرسه ابتدایی در این خیابان، نگرانی اهالی محل و والدین دانش آموزان در این خصوص مرتفع گردد. مراتب جهت استحضار شهروند گرامی و درج در آن جریده ایفاد می گردد.