آرشیو چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴، شماره ۲۴۲۲
ورزش
۱۸

خبر

پنجعلی بهترین مدافع وسط پس از انقلاب

نظرسنجی دوشنبه شب برنامه 90 به انتخاب بهترین مدافع وسط پس از انقلاب اختصاص داشت. در پایان برنامه، محمد پنجعلی با 22 درصد، بیشترین آرای مردم را به خود اختصاص داد. سیدجلال حسینی، مهدی پاشازاده و یحیی گل محمدی هم جایگاه های بعدی را در اختیار گرفتند.

4 ماه زندان برای مدیر سابق یوونتوس

مدیر سابق یوونتوس با رسوایی دیگری روبه رو شد و دادگاهی در ایتالیا او را به چهار ماه زندان محکوم کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از یورواسپورت، دادگاهی در ایتالیا لوچیانو موجی، مدیر سابق یوونتوس را به خاطر تهدیدکردن فرانکو بالدینی، مدیر ورزشی سابق تاتنهام، به چهار ماه زندان محکوم کرد. موجی یکی از جنجالی ترین شخصیت های فوتبالی در ایتالیا به شمار می رود. او پیش از این هم در رسوایی «کالچو پولی» مقصر اصلی شناخته و به 50 سال زندان محکوم شد که البته این حکم او با قوانین خاصی که ایتالیا دارد، بخشیده شد. مدیر سابق یوونتوس الان با رسوایی دیگر روبه رو شده است. البته به نظر می رسد او با نفوذ زیادی که دارد، به احتمال خیلی زیاد از این حبس نیز نجات خواهد یافت.

صعود اسلواکی و روسیه به یورو 2016

تیم های اسلواکی و روسیه دوشنبه شب در ادامه رقابت های مقدماتی یورو 2016 فرانسه، با برتری مقابل حریفان خود به این رقابت ها صعود کردند. روسیه در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی یورو 2016 در گروه خود توانست با نتیجه 2 بر صفر از سد تیم مونته نگرو بگذرد و جواز حضور در این رقابت ها را به دست آورد. روسیه با این پیروزی توانست با کسب 20 امتیاز و شش پیروزی، بعد از اتریش در جایگاه دوم گروه خود قرار گیرد. در دیگر دیدار رقابت های مقدماتی یورو 2016 که دوشنبه شب برگزار شد، تیم ملی اسپانیا با برتری یک بر صفر برابر اوکراین، زمینه صعود اسلواکی به رقابت های یورو 2016 را فراهم کرد. اوکراین برای صعود مستقیم به یورو 2016 به پیروزی در این دیدار نیاز داشت، اما با شکست مقابل اسپانیا و پیروزی اسلواکی برابر لوکزامبورگ، این تیم راهی پلی آف شد. علاوه بر روسیه و اسلواکی، تیم های آلمان، لهستان، آلبانی، رومانی، ولز، بلژیک، ایتالیا، اتریش، جمهوری چک، انگلیس، فرانسه (میزبان)، ایسلند، ایرلند شمالی، پرتغال، اسپانیا و سوئیس به رقابت های یورو 2016 صعود کرده اند.