آرشیو پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۵۳
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

رانندگان متخلف: آقای حسن نژادنوری گفته اند که می خواستم از راهنمایی و رانندگی سوال کنم آیا قانونی برای برخورد با رانندگان متخلفی که اقدام به پرتاب زباله از داخل خودرو به خیابان می کنند یا آنها که صدای ضبط خودرو خود را بسیار زیاد کرده و آلودگی صوتی ایجاد می کنند، وجود ندارد؟

تاخیر در صدور اظهارنامه مالیاتی: آقای جباری از تهران اظهار کرده اند اداره کل مالیات غرب تهران مدت دو سال است که برگه های قطعی اظهارنامه مالیاتی را با تاخیر بسیار صادر می کند، به طوری که موسم اظهارنامه سال بعد می رسد و برای ما مالیات قطعی اعلام نمی شود که بتوانیم بر اساس آن اظهارنامه ای با روش توافقی پر کنیم و ارائه بدهیم. به همین دلیل ما هر سال متضرر می شویم.

شهرداری منطقه 7: آقای بهادری اعلام کرده اند که شهرداری منطقه 7 ناحیه 2 در خیابان خواجه نظام، کوچه اقبالی، بن بست حیدری اقدام به خرید چند واحد مسکونی و تخریب آنها کرده است، اما متاسفانه دیوارهای مجاور آن را که مربوط به خانه های دیگر می شود، همان گونه رها کرده و هیچ اقدامی برای ترمیم و سیمان کردن آنها انجام نمی دهد.

سرکشی به اداره ثبت: خانم سارا شریفی گفته اند اخیرا به ما اعلام شده که سند ملک باید تعویض شود. به همین منظور به اداره ثبت واقع در خیابان نیروی هوایی (پیروزی) مراجعه کردیم. طبق گفته خودشان سند جدید باید ظرف 31 روز کاری آماده و تحویل شود اما پس از گذشت حدود 40 روز متوجه شدیم بدون اطلاع ما پرونده را بایگانی کرده و می گویند مدارک شما کامل نیست، در صورتی که این گونه نیست. تو را به خدا سری به این اداره ثبت بزنید، ببینید چه خبر است.

طرح LEZ: آقای سلیمان بلغار عنوان کرده اند که اجرای طرح جدید LEZ به جای طرح زوج و فرد، به ضرر ساکنان مناطقی است که از آلودگی هوای کمتری برخوردارند و نوعی بی توجهی به جمع آوری خودروهای فرسوده و دودزا محسوب می شود. راهکار سازنده آن است که سوخت پاک و عاری از آلایندگی به مردم عرضه شود.