آرشیو پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۵۳
اقتصادی
۵

خبر

واریزیارانه نقدی مهر ماه یکشنبه هفته آینده

سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: پنجاه و ششمین مرحله از واریز یارانه نقدی مربوط به مهر ماه سال جاری ساعت 24 روز یکشنبه هفته آینده انجام می شود. مبلغ یارانه این مرحله نیز همانند پنجاه و پنج مرحله قبلی 45 هزار و 500 تومان است که به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود که همزمان قابل برداشت است.

هشدار نسبت به افزایش مگس های سفید در پایتخت

معاون دفتر پیش آگاهی سازمان حفظ نباتات گفت: براساس تجربیات 50 ساله در مبارزه با سفید بالک ها اگر عملیات واکنش سریعی برای مقابله با این آفت انجام نشود، شاهد طغیان و انفجار جمعیت این مگس های سفید در سال آینده در پایتخت خواهیم بود که حتی نفس کشیدن بدون ماسک را هم سخت می کند. امید عسگری، اظهار کرد: در شهرها مبارزه با این آفت وظیفه این سازمان نیست و شهرداری ها باید به توصیه ها و راهکارهای ارائه شده از سوی سازمان حفظ نباتات توجه کنند، چراکه جمعیت این آفت در هر 20 تا 30 روز 300 برابر می شود.

تردد در پایانه مرزی پرویزخان به حالت عادی بازگشت

محمدجواد عطرچیان مدیرکل پایانه مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه پایانه مرزی پرویزخان از روز سه شنبه از طرف مقامات عراقی فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: هم اکنون تردد تانکرها و کامیون های ایرانی و عراقی در این پایانه به صورت عادی در جریان است.