آرشیو پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۵۳
ایران شوک
۱۱

قاتل یک دختربچه پس از 18 سال به دام افتاد

گروه شوک: پلیس اوکلاهما در امریکا مردی را به جرم ربودن دختر هشت ساله همسایه اش و قتل این کودک در 18 سال پیش بازداشت کرد.

به گزارش پلیس، این مرد 56 ساله به نام «آنتونی پالما» 18 سال پیش در نیمه شبی «کریستین هتفیلد» هشت ساله را در همسایگی خانه اش ربوده و پس از آزار و اذیت وی، او را به قتل رسانده است.

پلیس می گوید پس از گذشت سال ها از این ماجرا با بازگشایی پرونده و انجام آزمایشات DNA توانسته اند قاتل آدم ربا را شناسایی کنند و او را پس از 13 سال فرار از دست قانون به دام بیندازند.

پدر و مادر کریستین می گویند 18 سال پیش دختر کوچکشان هنگامی که در اتاق خود خوابیده بود، شبانه به شکل مرموزی ناپدید شد و دیگر اثری از وی به دست نیامد.

یکی از بازرسان پلیس اوکلاهما می گوید این مرد شیطان صفت را روز دوشنبه گذشته بیستم مهر ماه جاری به جرم آدم ربایی و قتل دختربچه دستگیر کرده اند.

گزارش پلیس فدرال نشان می دهد که ماموران آثار خون کریستین را در حیاط خانه قاتل و لباس های قدیمی این مرد پیدا کرده اند.

دارن میلر از کارآگاهان پلیس می گوید: دختربچه مدت زمان کوتاهی پس از ربوده شدن به وسیله همسایه وحشی خود مورد آزار قرار گرفته و سپس به قتل رسیده است. قاتل جسد دختربچه را در جایی نامعلوم به خاک سپرده بود و گمان می کرد می تواند از دست قانون بگریزد.