آرشیو پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۵۳
فن آوری
۱۹
نرم افزار آنلاین

ویرایش تصاویر با یک کلیک

این روزها عکس گرفتن به سختی سال های دور نیست، چرا که هر کاربری با داشتن تنها یک تلفن هوشمند می تواند عکس های با کیفیت تهیه کند و در این میان با افزایش روز افزون نرم افزارهای ویرایش تصاویر نیز می توان عکس های گرفته شده را به کمک نرم افزارها به یک عکس حرفه ای بدل کرد. Adobe Photoshop Lightroom یکی از همین نرم افزارهاست که برای عکاسان بشدت حیاتی است.

«لایت روم» برای پردازش و مدیریت تصاویر دیجیتالی کاربرد دارد و عملکرد آن تنها به تبدیل فایل های RAW و پردازش عکس ها محدود نمی شود. سیستم قدرتمند برای ساخت کاتالوگ از عکس ها، ساخت اسلایدشو و صفحات وب از دیگر امکانات مفید آن به شمار می رود.

کاربران به کمک این نرم افزار ویرایش تصاویر می توانند بسرعت عملیاتی مانند وارد کردن عکس، پردازش، نورپردازی، افزودن افکت های خاص و نمایش و همچنین مدیریت گالری های عکس را انجام دهند.

این نرم افزار دارای ویژگی های بسیاری است که از جمله آن می توان به این موارد اشاره داشت:

بهبود لایت ها و سایه های موجود در عکس، دسته بندی و یافتن عکس ها براساس مکانی که عکس گرفته شده (از طریق جی پی اس دوربین یا تلفن همراه)، ساخت کتاب عکس از طریق آپلود تصاویر، توسعه امکان پشتیبانی از فایل های ویدئویی، تصحیح رنگ، نوردهی و پارامترهای مختلف عکس، ساخت اسلایدشوهای زیبا از عکس ها، ساخت صفحات وب از عکس ها و انتشار آنها روی وب، افزایش تندی رنگ عکس و ده ها ویژگی برتر دیگر. علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار یاد شده و همچنین بارگذاری رایگان آن می توانند به سایت p30worls.com مراجعه کنند.