آرشیو دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۵۶
اجتماعی
۴
آموزش

پس از دو ماه و نیم کار شبانه روزی

دبیرستان پسرانه دانا در جزیره کیش به بهره برداری رسید

عملیات ساخت دبیرستان پسرانه دانا دراقدامی جهادی پس از دو ماه و نیم به پایان رسید و 197 دانش آموز تحصیل خود را آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این مراسم با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، جمعی از معاونان و مدیران محلی، مسئولان نظامی، انتظامی و آموزش و پرورش کیش، دانش آموزان و اولیای آنها دیروز برگزار شد. دکتر مونسان با اشاره به بیانات و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه روند حرکت کشور در مسیر تولید علم هر روزه در حال پیشرفت است، اظهار داشت: پس از اعلام کمبود فضای آموزشی در جزیره و احتمال دو شیفته شدن تعدادی از مدارس، با بررسی و پیگیری های لازم ساخت این فضای آموزشی آغاز و در حرکتی جهادی عملیات طراحی، اجرا و تجهیز این مدرسه در طول 2 ماه و نیم انجام شد.

وی افزود: امروز شاهد به ثمر نشستن تلاش های شبانه روزی دست اندرکاران اجرای این پروژه هستیم و امید است در پایان سال تحصیلی به همت مسئولان آموزش و پرورش، اولیا، مربیان و دانش آموزان این دبیرستان به عنوان یک نمونه و الگوی ماندگار در زمینه های آموزشی و پرورشی معرفی شود.

رامین افشاری معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از مراحل عملیات ساخت این دبیرستان در طول 2 ماه و نیم گذشته گفت: این مدرسه با 20 کلاس آموزشی، سالن کنفرانس، نمازخانه، کتابخانه و سایت کامپیوتر در فضای 2 هزار متر مربع به بهره برداری رسیده است.