آرشیو سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴، شماره ۳۳۷۲
اقتصاد
۵

ویژه

شرکت فولاد مبارکه اصفهان: واحد نمونه استانی

همزمان با نودمین سالگرد تاسیس استاندارد در ایران، مراسم انتخاب واحدهای نمونه استانی در بخش های مختلف تولیدی روز یکشنبه نوزدهم مهرماه در سالن نگین نقش جهان با حضور مقامات استانی و کشوری، معاون تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد ایران، مدیران کنترل کیفی و عرصه بهداشت و سلامت و منتخبین استانی، کشوری و نمونه استاندارد در استان اصفهان برگزار شد و طی آن با اهدای تندیس و لوح تقدیر از شرکت فولاد مبارکه اصفهان به عنوان واحد نمونه استانی در زمینه تولید فلزات تجلیل شد.

پرشیا خودرو اسپانسر رالی خودروهای کلاسیک ایران

روز چهارشنبه شرکت پرشیا خودرو نماینده ب. ام. و ایران میزبان خودروهای کلاسیک از برندهای مختلف در دفتر مرکزی خود بود و رالی تهران به کلاردشت را در این سفر همراهی کرد.

پرشیا خودرو برای نخستین بار BMW SERVICE MOBILE را در این مسیر برای حمایت بیشتر از کمیته کلاسیک خودروها همراه کرد. کریمی، مسوول ارتباطات بازاریابی و روابط عمومی پرشیا خودرو گفت: در این رالی صاحبان خودروهای کلاسیک که در رده سنی 25 تا 65 سال بودند، به معرفی و نمایش خودروهای خود پرداختند و ارتباطات گسترده تری میان ما و آنها ایجاد شد تا بتوانیم نسبت به نیازها و پیشنهاداتی که این افراد به عنوان مراجع علمی و تجربی خودرو در ایران به ما ارایه می کنند سرویس ها و خدمات ویژه تری به مشتریان ارزشمندمان ارایه کنیم.