آرشیو چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴، شماره ۳۳۷۳
صفحه آخر
۱۵

سرخط خبرها

علیرضا سمندر، رییس فدراسیون کاراته دیروز استعفای خود را به مسوولان وزارت ورزش و جوانان ارایه کرد. این اتفاق به دنبال حواشی ماه های اخیر فدراسیون کاراته و اختلافات درون خانوادگی این فدراسیون رخ داده است. به زودی سرپرست جدید فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان معرفی خواهد شد.

زمان انتخابات تعیین روسای فدراسیون تنیس روی میز و تیراندازی با کمان مشخص شد. بر این اساس انتخابات رییس فدراسیون تنیس روی میز 16 آبان و انتخابات رییس فدراسیون تیراندازی با کمان 18 آبان برگزار خواهد شد.

جلیل باقری، پرچمدار کاروان دوومیدانی جانبازان در افتتاحیه مسابقات جهانی شد / ملی پوش جانباز تیم دوومیدانی به عنوان پرچمدار کاروان دوومیدانی ایران در مراسم افتتاحیه رقابت های دوومیدانی قهرمانی جهان در قطر خواهد بود.

قرعه کشی لیگ برتر والیبال بانوان با حضور 8 تیم برگزار شد / در این دوره از مسابقات تیم ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می دهند و سپس مرحله پلی آف برگزار می شود/ هفته نخست این مسابقات روز پنجشنبه 28 آبان آغاز می شود که امکان تغییر آن وجود دارد.

داور تیراندازی با کمان ایران برای قضاوت در المپیک ریو انتخاب شد / هیات رییسه فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، 14 داور را برای قضاوت در بازی های المپیک 2016 برزیل انتخاب کرد که در این فهرست نام داوود نعمتی نیا، داور بین المللی ایران به عنوان داور و معاون سرداور به چشم می خورد.

نوشاد عالمیان با شکست برادرش قهرمان مسابقات تنیس روی میز جایزه بزرگ تهران شد.

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ اعلام کرد که از 40 نمونه دوپینگ گرفته شده در مسابقات لیگ برتر فوتبال هیچ نمونه مثبتی وجود نداشته است.