آرشیو چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴، شماره ۳۳۸۴
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

دومین دوره رقابت های لیگ جهانی کشتی آزاد با حضور تیم هایی از سراسر دنیا روزهای 5 و 6 آذرماه سال جاری به میزبانی سالن هفتم تیر تهران برگزار می شود.

ناصر نوربخش، مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی به دلیل اظهاراتش در مورد عملکرد فرنگی کاران در مسابقات جهانی امریکا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با 6 ماه محرومیت روبه رو شد.

رقابت های لیگ رشته تیمی زورخانه ای از دوم آذرماه 1394 آغاز خواهد شد.

در پی برگزاری کنگره کنفدراسیون کانوئینگ آسیا احمد دنیامالی به نمایندگی از فدراسیون قایقرانی ایران به عنوان نایب رییس انتخاب شد.

تیم ملی شمشیربازی ایران در جدیدترین رده بندی فدراسیون جهانی در جایگاه نهم ایستاد و برای نخستین بار رنکینگ تک رقمی به دست آورد.

نخستین روز ازمسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در رشته تفنگ بادی بانوان جوان در حالی برگزار شد که تیم ایران توانست مدال طلای تیمی را برای ایران به ارمغان بیاورد. تیم ملی تفنگ بانوان ایران در ماده تفنگ بادی به نقره تیمی رسید و در بخش انفرادی تنها امام قلی نژاد فینالیست شد و الهه احمدی و جام بزرگ حذف شدند.

مهاجم جوان تیم ملی در دیدار روستوف مقابل دینامو مسکو به دلیل فشار وارد شده از ناحیه کشاله ران دچار پارگی شد. سردار آزمون پیش از این هم مصدومیتی از این ناحیه داشت و این مصدومیت دوباره سراغ او آمد. شاید این مصدومیت مانع حضور سردار در دیدار ایران و ترکمنستان که 21 آبان ماه و دیدار مقابل گوام که پنج روز بعد از دیدار مقابل این تیم برگزار خواهد شد، شود.