آرشیو چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴، شماره ۸۵۱۸
ورزش
۱۱

جام حذفی: روز سخت سرخابی ها درجدال با آهن و فولاد

جام حذفی با رویارویی پرسپولیس و ذوب آهن و استقلال با فولاد هیجان بیشتری پیدا می کند. بیست و نهمین دوره ازمسابقات فوتبال جام حذفی امروز با برگزاری دو دیداراز مرحله یک هشتم نهایی ودو دیدارازمرحله یک چهارم نهایی پیگیری می شود که در پایان این دیدارها چهره دو تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص می شود.

بازی انتقامی

تقابل دوباره گل محمدی با پرسپولیس در جام حذفی؛ مربی که ذاتا یک پرسپولیسی است اما فصل پیش در پای فینال جام حذفی در تهران این تیم سرخپوش را حذف کرد و آرزوی رسیدن به آسیا را بر دل هوادارانش گذاشت. این اتفاق در هفته چهارم فصل جاری لیگ هم تکرار شد و یحیی و تیمش دوباره در تهران با نتیجه 2 بر یک پرسپولیس را شکست دادند تا این تیم فصل را با یک بحران بزرگ آغاز کند.امروز قضیه فرق می کند؛ برانکو با تیم جوان، با انگیزه و احیا شده اش، این بار در اصفهان برابر یحیی و تیمش صف آرایی می کند و امیدوار است به عنوان دومین تیم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی برسد. پیروزی در اصفهان و صعود به جمع 4 تیم برتر جام بهترین انتقام پرسپولیس از ذوب آهن است و شانس آنها را برای رسیدن به آسیا ازمسیری ساده تر بیشتر می کند.

خروج از بحران

آغازدوئل دوتیم استقلال و فولاد که یکی مدعی قهرمانی و دیگری در تلاش برای خروج از بحران است. این دو تیم ابتدا در دیداری حساس ازجام حذفی برابر هم صف آرایی می کنند. استقلال که پس از ناکامی در رسیدن به پیروزی در دربی شرایط خوبی ندارد. درآزادی برای رسیدن به مرحله بعدی مسابقات انگیزه بالایی دارد زیرا با این برد روحیه خود را برای تداوم موفقیت هایش درلیگ برترافزایش خواهد داد.البته فولاد هرچند این روزها در بحران نتیجه گیری قراردارد اما برگزاری این بازی درتهران و پخش مستقیم شدن بازی، شاید انگیزه مضاعفی برای نفرات این تیم باشد که عملکرد بهتری را از خود ارائه دهند.

دو بازی دیگر

دردیگربازی های امروزتیم نفت درمشهد به مصاف پدیده می رود.و تیم تراکتورسازی نیزدرتهران مقابل سایپا صف آرایی

می کند.