آرشیو سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴، شماره ۴۴۰۹
صفحه اول
۱

دایی: برای معرفی فوتبالیست های شهید چه کرده ایم؟

علی دایی، سرمربی تیم فوتبال صبای قم در نامه ای به رئیس سازمان لیگ خواستار نامگذاری یکی از هفته های رقابت های لیگ برتر به نام دو فوتبالیست شهید شد.

به گزارش فارس، علی دایی در نامه ای به مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ مواردی را درخصوص دو شهید فوتبالیست مطرح کرد. در بخش هایی از این نامه آمده است: فوتبال می تواند بهانه ای باشد برای یکدلی ها و ترویج فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی، اما افسوس که روال کنونی در فوتبال ما به سمت و سویی رفته که نگاه بیرونی به آن عموما مطلوب نیست. در سفر اخیرم به بوشهر فرصتی دست داد تا دقایقی را در کنار خانواده شهید امید نسترن باشم. فوتبالیستی که از جنوبی ترین نقطه کشور عزیزمان قد کشید و به کاپیتانی تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران هم رسید و در جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت رسید. برای معرفی او چه کرده ایم؟ کدام تورنمنت را در بوشهر یا هر جای دیگری به نام او برگزار کرده ایم؟

کدام فوتبالیست امروزی ما می داند روزی در ترکیب تیم دوست داشتنی و قدیمی برق شیراز که این روزها جایش در فوتبال ما حسابی خالی است فوتبالیستی توپ می زد به نام سروان خلبان ابراهیم بازرگان؟ مدافع راست خوش قد و قامتی که در راه راست زندگی، دفاع از آب و خاک این مرز و بوم را برگزید.

پیشنهاد اینجانب به مسئولان سازمان لیگ این است که هفته یا هفته هایی از رقابت های لیگ برتر را به نام این شهیدان سرفراز نامگذاری کنیم.