آرشیو دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴، شماره ۳۴۰۰
جامعه
۱۳

مدارس و دانشگاه های مناطق یک، دو و سه تهران امروز تعطیل است

ایلنا| رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب تمهیدات ترافیکی برای برگزاری سومین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز را تشریح کرد. سرهنگ مراد مرادی آخرین تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ برای برگزاری سومین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز را اعلام کرد و گفت: از ساعت 10 صبح امروز دوشنبه تمامی پرسنل پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده باش کامل هستند و اعمال محدودیت و ممنوعیت های ترددی، از ساعت 14 روز دوشنبه آغاز شده و تا پایان اجلاس ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به این مطلب که ورودی ها وخروجی های مسیر بزرگراهی منتهی به چمران حدفاصل پل پارک وی تا نیایش ممنوعیت تردد وسایل نقلیه خواهد داشت، گفت: بزرگراه چمران از جنوب به شمال، از نیایش در مسیر شمال به جنوب از پل پارک وی و یادگار ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد.

سرهنگ مرادی ادامه داد: بزرگراه مدرس در مبادی ورودی بزرگراه صدر و پل طبقاتی صدر به سمت پل پارک وی و خیابان ولی عصر (عج) ممنوعیت تردد وجود خواهد داشت. رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب از ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه در خیابان یمن و رشیدالدین فضل الله خبر داد و گفت: طرح ترافیکی ویژه ای در محورهای شهید کچویی، مقدس اردبیلی، یمن و بلوار دانشجو اجرا خواهد شد. سرهنگ مرادی همچنین از تعطیل بودن مدارس و دانشگاه های مناطق یک، دو و سه تهران روز دوشنبه خبر داد.