آرشیو پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴، شماره ۴۴۱۷
صفحه آخر
۱۶
یک عکس یک متن

دیدارهای متفاوت آذر ماه

واکنش ها به دیدار رهبر معظم انقلاب با رئیس جمهور روسیه همچنان ادامه دارد.

مهندس عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود این دیدار را با دیدار سران آمریکا، شوروی و انگلیس در آذر سال 1322 در تهران مقایسه کرد و نوشت: آنها بدون اطلاع شاه وارد تهران می شوند. فرودگاه مهرآباد در قرق هواپیماهای نظامی آنها درمی آید تا کنفرانس چهار روزه خود را در سفارت شوروی برگزار کنند... اما پوتین قبل از پیوستن به دیگر روسای کشورهای دیگر بدون تشریفات دیپلماتیک به حسینیه امام خمینی و بیت رهبر معظم انقلاب می رود...

مبارزه با تروریسم به شیوه بن لادن

روزنامه ایندیپندنت چاپ لندن در سال 1993 اسامه بن لادن را «مصلح» و مبارز با تروریسم و ضد شوروی معرفی کرد.

دایی و بازیکن صبای قم

علی دایی، سرمربی تیم صبای قم دیروز با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش تولد حامد لک، دروازه بان این تیم را به سبک خودش تبریک گفت.

غلبه به ضعف

مهدی پاکدل مدتی است یکی از نقش های اصلی تئاتر جنایات و مکافات را بازی می کند. او یکی از عکس های این نمایش را به اشتراک گذاشت و یکی از دیالوگ های خود را در توضیح آن نوشت: «باید به ضعفم غلبه کنم. باید همه چیز از نو شروع بشه»

طعنه روسیه به اردوغان

خبرگزاری اسپوتنیک در مطلبی با اشاره به ساقط شدن جنگنده روسیه در حریم هوایی سوریه نوشت: وقتی روسیه با گروه های تروریستی در عراق و سوریه مبارزه می کند، ترکیه در حال جنگ با روسیه است.

به گزارش میزان، خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، روز سه شنبه حمله موشک هوا به هوای ترکیه به سوخو 24 متعلق به نیروی هوایی روسیه را سوءاستفاده از اعتماد روسیه توصیف کرد.

مدیری، 12 سال قبل

هفتمین جشن حافظ سال 82 برگزار شد و سریال پاورچین برخی از جایزه های این جشن را از آن خود کرد. حالاعلی معلم دبیر جشن حافظ با انتشار عکسی از مهران مدیری خاطره این سریال و جوانی های مدیری را یادآوری کرده است.