آرشیو شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴، شماره ۳۶۴۵
ورزش
۲۴

فوتبال خارجی

با هر پیشنهادی در بارسلونا می مانم

روزنامه سان هفته گذشته عنوان کرده بود بارسلونا در اندیشه فروش مهاجم گلزن خود است تا بتواند از این طریق پول لازم برای خریدهای بیشتر را به دست بیاورد. به گزارش «ایسنا» لوئیس سوارز در این باره گفت: «حتی اگر تیمی سه برابر بیشتراز بارسلونا بخواهد به من پول دهد از این تیم جدا نخواهم شد و قصد دارم زمان زیادی اینجا بمانم. خیلی زجر کشیدم تا به باشگاهی مثل بارسلونا پیوستم و در این سطح قرار گرفتم. همیشه آرزوی بازگشت به این سطح را داشتم. می خواهم به فو تبا لم در اینجا ادامه دهم. خانواده ام در اینجا خیلی خوشحال هستند و فکر می کنم هو اد ا ران بارسلونا از عملکرد من در این تیم رضایت دارند.البته نمی توانم تضمین کنم که در بارسلونا بازنشسته خواهم شد، ولی می توانم این را با قاطعیت بگویم که برای زمان زیادی در اینجا خواهم ماند.»

نویل به دنبال اثبات خود در والنسیا

باشگاه والنسیا در فصل جاری رقابت های لالیگا عملکرد خوبی از خود نشان نداد و کسب نتایج ضعیف این تیم باعث شد تا سران این باشگاه نونو، سرمربی خود را از کار برکنار کنند. سرمربی جدید والنسیا می گوید باید ارزش های خود را در والنسیا اثبات کند و کار سختی برای موفقیت در این تیم دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، گری نویل گفت: «در بهترین زمان ممکن کارشناسی فوتبال را کنار گذاشتم و رو به سرمربیگری آوردم. می دانم کار سختی در والنسیا دارم و به عنوان یک انگلیسی که تجربه زیادی هم ندارم با چالش های زیادی روبه رو خواهم شد ولی تنها راه برای من این است که خودم را اثبات کنم. در چهار، پنج سال گذشته چند کار به من پیشنهاد شده بود ولی هیچ کدام در زمان خوبی نبود و به همین خاطر تصمیم گرفتم این پیشنهادها را قبول نکنم.»

زمان و ساعت فینال جام جهانی

فیفا جلسه ای را برای بررسی مسائل مهمی مثل تعیین زمان برگزاری فینال جام جهانی 2018 روسیه برگزار کرد. کمیته اجرایی مسابقات فیفا رسما اعلام کرد که بازی مرحله نهایی جام جهانی 2018 روسیه در تاریخ پانزدهم جولای 2018 (24 تیرماه 1397) راس ساعت 18 به وقت محلی مسکو (18:30 به وقت تهران) در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو برگزار خواهد شد. بازی افتتاحیه در تاریخ 14 ژوئن 2016 (24 خرداد 1397) برگزار می شود