آرشیو یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴، شماره ۲۱۲۲۴
اخبار کشور
۳
اخبار ادبی و هنری

«صدی الحسین»؛ هدیه کیهان بچه ها و حزب الله لبنان به بچه ها در اربعین

مجله «صدی الحسین» (پژواک حسین علیه السلام) محصول مشترک نشریه «کیهان بچه ها» و نشریه کشاف المهدی لبنان در راهپیمایی عظیم اربعین، منتشر شد.

محمدحسین صلواتیان، مدیر مسئول «کیهان بچه ها» گفت: نشریه «صدی الحسین» (پژواک حسین علیه السلام) هدیه ما به بچه های حاضر در راهپیمایی عظیم اربعین بود. این نشریه با همکاری مجله «کیهان بچه ها» و نشریه «کشاف المهدی» لبنان (وابسته به حزب الله) در شمارگان حدود 100 هزار نسخه به زبان عربی منتشر شد و به طور رایگان در اختیار کودکان و نوجوانان عراقی قرار گرفت.

وی درباره محتوای این نشریه هم اظهار داشت: محتوای عمده مطالب نشریه «صدی الحسین» را اربعین، امام حسین(ع) و مسائل سیاسی منطقه، از جمله موضوعاتی در رابطه با داعش، آمریکا، اسرائیل، بحرین، سوریه، عراق، یمن و... تشکیل می دهد.

مدیر مسئول کیهان بچه ها تاکید کرد: این حرکت، سال آینده نیز انجام خواهد شد. البته بنا داریم که در راهپیمایی اربعین سال آینده، علاوه بر مجله مذکور، یک بسته کالاهای فرهنگی به بچه ها هدیه بدهیم.

صلواتیان افزود: متولی این پروژه، آقای شیخ عباس شراره مدیرمسئول نشریه کشاف المهدی لبنان بود و عمده کارهای تولید این نشریه نیز توسط آنها انجام شد. همچنین باید گفت که یکی از همکاران این نشریه در انفجارهای تروریستی اخیر در جنوب بیروت به شهادت رسید. همکاران لبنانی ما در تولید مجله «صدی الحسین» از یک طرف درگیر آن حادثه تروریستی بودند و از طرفی نیز به انجام امور این مجله مشغول بودند.