آرشیو یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴، شماره ۲۱۲۲۴
ورزشی - اخبار کشور
۹

خواندنی از ورزش ایران

*با توجه به برپایی آخرین مرحله مسابقات گرند پری تکواندو به عنوان مرحله نهایی مسابقات کسب سهمیه المپیک برای تکواندوکاران و همچنین حضور رئیس فدراسیون جهانی این رشته در مکزیک، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ایران راهی محل برگزاری مسابقات شد تا ضمن تشویق ملی پوشان، دیداری را با همراهی سید محمد پولادگر با دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو داشته باشد.

*در پایان مسابقات دانشجویان ارتش که به میزبانی دانشگاه علوم و فنون دریایی نوشهر برگزار شد، تیم میزبان در چهار رشته قایقرانی، شنا، تکواندو و دوگانه عنوان قهرمانی را کسب کرد.در تکواندو و قایقرانی، دانشگاه های پدافند و فارابی به ترتیب دوم و سوم شدند. در دوگانه، پس از میزبان دانشگاه های فارابی و امام علی دوم و سوم شدند. در شنا، دانشگاه های امام علی و فارابی در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. در تنیس روی میز، دانشگاه شهید ستاری قهرمان شد و دانشگاه های فارابی و امام خمینی در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. در آمادگی جسمانی، دانشگاه امام علی (ع) اول شد و دانشگاه های امام خمینی و فارابی دوم و سوم شدند.

*پس از برگزاری یک دوره اردوی تدارکاتی ملی پوشان بوکس حرفه ای ایران در ایتالیا قرار است مجددا مشتزنان ایران برای برپایی یک دوره اردوی مشترک دیگر راهی این کشور شوند.این اردو از19 آذر به مدت 10 روز برگزار خواهد شد.