آرشیو یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴، شماره ۲۱۲۲۴
ورزشی - اخبار کشور
۹
گفت و گو

نایب رئیس فدراسیون کشتی اعلام کرد:حکم هم بزنند، دیگر علاقه ای به بازگشت ندارم

نایب رئیس فدراسیون کشتی که ماه هاست به فدراسیون نمی رود، اعلام کرد که با توجه به حواشی بوجود آمده دیگر علاقه ای ندارد به فدراسیون کشتی بازگردد. علیرضا حیدری در تازه ترین صحبت های خود به تشریح آخرین شرایط کشتی پرداخته که گزیده ای از صحبت هایش در ادامه می آید:

* داستان من مانند ماشینی است که در گل گیر کرده اما هیچ کس نمی خواهد این ماشین را هل بدهد! من نه به دنبال پستم، نه به دنبال گرفتن جایگاه و به دست آوردن پول. خدا می داند فقط برای خدمت به کشتی وارد فدراسیون شدم اما وقتی این حواشی را بر سر صدور یک حکم بی ارزش دیدم دلسرد شدم. اصلادور حکم نایب رئیسی ام از سوی وزارت ورزش برایم اهمیتی ندارد و به آن فکر نمی کنم.

* من هیچ مشکلی با فدراسیون کشتی ندارم و اصلاهم علاقه ای ندارم بدانم چرا تا کنون حکمم از طرف وزارت ورزش صادر نشده است. من دوست دارم در کشتی خدمت کنم اما شک نکنید که هیچ وقت برای ماندن در کشتی زور نمی زنم و خودم را تحمیل نمی کنم. من اصلابه این موضوع که حکمم را بزنند یا نه حتی فکر هم نکرده ام چون از ابتدا به دنبال آن نبودم اما با پیش آمدن این بحث ها عده ای با اعتبار من بازی کردند. به هیچ وجه علاقمند نیستم در چنین فضاهایی کار کنم و دائما درگیر بحث های بی فایده برای ورزش باشم.

* مسئولان به جای اینکه به فکر پیشرفت ورزش باشند دائما درگیر مسائل پیش پا افتاده و بی ارزش هستند. من هیچ منافعی در کشتی ندارم و ان شالله همگی سلامت باشند و در کارشان موفق شوند. امیدوارم تیم ملی کشتی نیز در المپیک نتایج خوبی کسب کند و باعث خوشحالی مردم شود.