آرشیو یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴، شماره ۳۶۴۶
استان ها
۱۸

کوتاه

راه اندازی مرکز بینایی سنجی در بیمارستان پوستچی شیراز

دنیای اقتصاد، شیراز، محمد صداقت: مدیر کل اوقاف از راه اندازی مرکز بینایی سنجی در بیمارستان پوستچی شیراز خبر داد و گفت: اعتبارات مرکز بینایی سنجی از محل وقفی پوستچی تامین شده است. سید عباس موسوی در ادامه افزود: در هفته اوقاف معاینات چشمی در بیمارستان های این شهر رایگان انجام می شود.

طلب 180 میلیارد تومانی شرکت گاز خراسان شمالی از صنایع

دنیای اقتصاد، بجنورد، فاطمه برزگر: مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از طلب 180 میلیارد تومانی این شرکت از 6واحد صنعتی بزرگ استان خبر داد. محسن عرب مقصودی با اعلام این خبر گفت: بخش عمده طلب شرکت گاز استان مربوط به نیروگاه ها و 6 واحد صنعتی بزرگ استان است. وی افزود: از این طلب 30 درصد در حوزه خانگی و تجاری و 70 درصد مربوط به نیروگاه ها و جایگاه های سی ان جی است.

بازدید 2000 نفر از نمایشگاه صنعت کشاورزی اصفهان

دنیای اقتصاد، اصفهان: 2000 بازدیدکننده متخصص از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی اصفهان دیدن کردند. این بازدیدکنندگان شامل کشاورزان، بهره برداران، مدیران سازمان های جهاد کشاورزی شهرستان ها، مدیران روابط عمومی سازمان های جهاد کشاورزی استان ها و اعضای سازمان های نظام مهندسی کشاورزی استان های کشور بودند که با هماهنگی شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان در این نمایشگاه حضور یافتند. این افراد همچنین در کنار بازدید از نمایشگاه، در کارگاه های تخصصی حوزه مکانیزاسیون و آب و خاک نیز شرکت کردند.

انتقال پنج واگن قطار شهری از بندرعباس به تبریز

دنیای اقتصاد، تبریز، رعنا نیک رفتار: شهردار تبریز گفت: انتقال یک رام از قطار شهری تبریز شامل پنج واگن، از بندرعباس به سمت تبریز آغاز شده است. صادق نجفی افزود: علاوه بر پنج واگنی که به زودی به قطار شهری ملحق می شود، تابستان آینده نیز شاهد ورود سه رام، معادل 15 واگن خواهیم بود؛ تا به این ترتیب شاهد آغاز حرکت مترو باشیم.