آرشیو سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴، شماره ۳۴۱۱
اقتصاد
۴

ویژه

قطره قطره جمع گردد...

سپرده سرمایه گذاری آینده ساز بانک آینده با نگرشی نو، برای آینده مشتریان خود، برنامه‎ریزی می‎کند. «سپرده آینده ساز» مناسب ترین پیشنهاد برای افرادی است که دارای درآمد منظم ماهانه بوده یا در فواصل معین ماهانه، فصلی، شش ماه یک‎بار و سالیانه، می توانند مبلغی را به عنوان پس انداز به سپرده خود اضافه کرده و در درازمدت از سود این پس انداز استفاده کنند.حساب «سپرده آینده ساز»، ضمن مشارکت دادن سپرده گذاران در توسعه کشور، به نوعی طراحی شده است که با تعیین مبلغ دلخواه برای هر دوره و با سپرده گذاری مجدد سودهای واریزی سپرده‎گذاران، از سود قابل توجهی بهره مند شده، به نحوی که این پس اندازهای تدریجی، در پایان دوره، به سرمایه ای بزرگ تبدیل می شوند.

با همکاری یونسکو، موسسه مطالعات پاسارگاد و دانشگاه خاتم، همایش نقش فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در توانمندسازی معلولان برگزار شد

با همکاری کمیسیون ملی یونسکو در ایران، موسسه مطالعات و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی پاسارگاد و دانشگاه خاتم، همایش دو روزه «نقش فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در توانمندسازی معلولان» برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، در این مراسم که در تاریخ های 14 و 15 آذر سال 1394 و در محل دانشگاه خاتم، برگزار شد، نمایندگان یونسکو (پاریس)، مدیران ارشد کمیسیون ملی یونسکو (ایران)، مدیران وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهایی مانند سازمان بهزیستی، جمعی از کارشناسان، مدیران بانک پاسارگاد و تعدادی از افراد کم توان و ناتوان حضور داشتند. بر اساس این خبر، دکتر مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد با اشاره به اهمیت ایفای مسوولیت های اجتماعی در این بانک، گفت: در افق چشم انداز، ایران تا سال 1440 یک کشور توسعه یافته خواهد شد.