آرشیو دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴، شماره ۸۵۴۸
سیاسی
۳

آیت الله هاشمی رفسنجانی: مردم در انتخابات کار را تمام می کنند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچ کس انتظار نداشت در انتخابات دو سال گذشته مردم این گونه نظرشان را تحمیل کنند اما مردم این کار را کردند و در انتخابات آتی هم مردم همینطور کار را تمام می کنند.به گزارش ایرنا آیت الله هاشمی رفسنجانی در سخنانی منتشر نشده در جمع خانه احزاب ایران تاکید کرد: مردم آگاه شده اند؛ یکی از ویژگی های زمان ما آگاهی مردم است، هرچقدر هم ما بخواهیم در این آگاهی را ببندیم دیگر نمی توانیم و هیچ کس نمی تواند.

وی خاطرنشان کرد: بالاخره همین امواجی که در این دنیا به سوی ما می آید، همراه با خودش پیام و اطلاعات می آورد، خبر می آورد، همه چیز در این فضا هست و این فضا را هرکس بتواند بگیرد، مطلع می شود. (این فضای اطلاع رسانی) از یک کتاب بهتر است، از یک کتابخانه بهتر است و همه چیز را می فهمیم.وی یادآور شد: فکر می کنم شرایط بوجود آمده شرایط بسیار مناسبی است، مردم ما درس خوانده و تحصیلکرده هستند، افراد با سواد بسیاری داریم.

وی تصریح کرد: از خوشبختی ما این است که زنان تحصیل کرده اند، چند سال دیگر می بینید که تعداد تحصیلکرده های زنان از مردان بیشتر خواهد شد آنان نشان هم داده اند که استحقاق آن را دارند.