آرشیو یکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴، شماره ۳۶۶۲
استان ها
۱۸

کوتاه

فروش 3 میلیارد تومانی نمایشگاه کتاب شیراز

دنیای اقتصاد، شیراز، محمد صداقت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه شیراز به عنوان پایتخت کتاب ایران پیشنهاد شده است، از فروش 3 میلیارد تومان در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان خبر داد. بهزاد مریدی افزود: 900 میلیون تومان کتاب از طریق بن و بیش از 2 میلیارد تومان هم به صورت آزاد به فروش رسیده است.

افزایش 134 درصدی صدور کالااز خراسان رضوی

دنیای اقتصاد، مشهد، فاطمه رافع: ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: صادرات وزنی استان در هشت ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 134 درصد رشد داشته است.

مسعود عاطفی کشورهای هدف صادراتی خراسان رضوی را افغانستان، ترکمنستان، عراق و تاجیکستان اعلام کرد. مدیرکل گمرک مشهد با اشاره به عملکرد بازارچه های مرزی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: 27 میلیون و 497 هزار دلار ارزش افزوده از صادرات بازارچه های مرزی دوغارون و باجگیران خراسان رضوی در هشت ماه نخست سال جاری به دست آمده است.

خروج 19 هزار دام غیرمجاز از مراتع زنجان

دنیای اقتصاد، زنجان: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان از خروج 19 هزار دام غیرمجاز به مراتع استان در 9 ماه نخست امسال خبر داد. بهمن اسکندری با اعلام این خبر گفت: این تعداد دام در 144 مورد گزارش با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان از مراتع خارج شده است. وی در ادامه از خلع ید و رفع تصرف 99 هکتار از اراضی ملی از ابتدای سال جاری خبر داد و افزود: پیشگیری از تصرف2403 هکتار اراضی ملی استان از دیگر اقدامات منابع طبیعی بوده است.

اتمام بیمارستان 100 تختخوابی بیماران سرطانی ارومیه در سال 95

دنیای اقتصاد، ارومیه، امیررضا علیار: رئیس مرکز پژوهشی درمانی امید ارومیه گفت: احداث بیمارستان تخصصی 100 تختخوابی بیماران سرطانی ارومیه سال 95 به اتمام می رسد. جواد خشابی اظهار کرد: این بیمارستان که به نام امید و با کمک خیران در حال ساخت است، 100 تختخوابی است اما قابلیت افزایش ظرفیت تا 150 تختخواب را نیز دارد.