آرشیو دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴، شماره ۳۴۳۱
حادثه
۱۴

سارقانی که جای داروخانه عینک فروشی را زدند

اعتماد| سارقان جوانی که قصد سرقت از یک داروخانه را داشتند با مواجهه به در بسته تصمیم گرفتند از عینک فروشی نزدیک داروخانه سرقت کنند. البته با بازنمایی فیلم دوربین های مداربسته، آنها شناسایی و بازداشت شدند.

صاحب عینک فروشی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و اعلام کرد که از مغازه عینک فروشی وی در محدوده خیابان کاج یوسف آباد سرقت شده است. او افزود: صبح زمانی که قصد داشتم وارد مغازه شوم، متوجه شدم کرکره مغازه شکسته و مبلغ سه میلیون و 700 هزار تومان، 21 عینک به ارزش هشت میلیون تومان به همراه لپ تاپ و فلش مموری از مغازه ام سرقت شده و اکنون از سارقان مغازه ام شکایت دارم. به این ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 125 یوسف آباد به محل وقوع سرقت اعزام شد.

شاهپور، سعید و امیر سه متهمی هستند که نقشه سرقت از داروخانه را کشیدند. آنها با وجود اینکه یک روز قبل از سرقت به داروخانه مراجعه و جزییات سرقت را مرور کردند اما نتوانستند نقشه شان را عملی کنند. سعید متهم 30 ساله این پرونده درباره جزییات سرقت به بازپرس گفت: حوالی ساعت 2 نیمه شب به قصد سرقت از داروخانه از ماشین پیاده شدیم اما نتوانستیم کاری از پیش ببریم و به سراغ مغازه های دیگر رفتیم، از مغازه های بعدی هم فقط توانستیم از عینک فروشی سرقت کنیم و بعد از سرقت با پژو 405 از آنجا گریختیم اما بعد از سرقت متوجه شدیم جک خودرو را که برای سرقت از آن کمک گرفته بودیم آنجا جا گذاشته ایم. امین نیز در اعترافاتش گفت: ابتدا که قصد سرقت از داروخانه را داشتیم، دست من میان کرکره ها گیر کرد و بعد از بریدنش مقداری خون آنجا ریخت، چون نتوانستیم از داروخانه سرقت کنیم، به سراغ کرکره نیمه باز عینک فروشی رفتیم و پول، عینک و لپ تاپ را از آنجا دزدیدیم. پس از اعتراف سه متهم جوان این پرونده به سرقت، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.