آرشیو یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۲۱۲۸۰
اخبار کشور
۳

آیت الله نوری همدانی: ملت از مسئولان و دولت عمل می خواهد نه شعار و تبلیغات

حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: مسئولان باید به فکر مردم باشند؛ نبودن اشتغال و بیکاری مردم را رنج می دهد؛ به فکر این مردم خوب باشید؛ این کارها با سخنرانی و تبلیغات حل نمی شود.

حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع روز گذشته در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، از حضور میلیونی و حماسی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد.

این مرجع تقلید این حضور را نشانه دلدادگی به انقلاب و ارزش ها دانست و تاکید کرد: مردم با این حضور خود می خواهند اعلام کنند که اصول انقلاب و امام و رهبری که مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم در هر کجای جهان که باشد را حمایت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم سنگ تمام گذاشتند و اکنون نوبت مسئولان است، خاطرنشان کرد: دولت وظیفه اش در مقابل این مردم سنگین است، نامه ها و مراجعات زیادی داریم که حاکی از گلایه مردم از گرانی است؛ وضعیت معیشتی مردم خوب نیست.

آیت الله حسین نوری همدانی اظهار داشت: مسئولان باید به فکر مردم باشند؛ نبودن اشتغال و بیکاری مردم را رنج می دهد؛ به فکر این مردم خوب باشید؛ این کارها با سخنرانی و تبلیغات حل نمی شود.

به گزارش رسا، این مرجع تقلید در ادامه تاکید کرد: از مسئولان می خواهیم در روابط خارجی واقعا عزت ایران و اسلام را در نظر بگیرند؛ ایران هراسی به معنای دخالت و تجاوز به کشور ها بسیار بد است و باید رفع شود چون با منش اسلام مغایر است اما نباید به این بهانه قدرت خود را برای حفظ ثبات و امنیت منطقه و کشور خودمان و دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم کمرنگ کنیم.