آرشیو دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴، شماره ۲۵۲۷
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•کارگاه مترو در میدان امام حسین: نزدیک به 20 سال است که کارگاه مترو در میدان امام حسین، ابتدای خیابان شهید مدنی برپا شده و با اینکه سال هاست این ایستگاه مترو افتتاح شده، این کارگاه هنوز فعال است. این کارگاه بزرگ، علاوه بر آلودگی شدید صوتی، صورت بسیار زشتی به این منطقه داده است و از آن مهم تر، فضایی برای موادفروشان و بیتوته معتادان فراهم کرده است. ما ساکنان این منطقه مسکونی، سال هاست این وضعیت فلاکت بار را تحمل کرده ایم و واقعا نمی دانیم از کی به کجا شکایت ببریم.

علیرضا

•مشکلات خانه های سنددار: برخی خانه ها با اینکه سند دارند، به دلیل اینکه سندهای آنها سه دانگی است و شش دانگ نیست، برای فروش با مشکل مواجه اند. از مسئولان مربوط تقاضا می شود با آسان گیری، سندهای این چنینی را به شش دانگ تبدیل کنند تا مشکل رفع شود.

ب. کاشفی

•مشکل خروج مسافران ایستگاه جوانمرد قصاب: ایستگاه جوانمرد قصاب برای خروج مسافران فقط یک دستگاه کارت خوان بلیت های الکترونیک دارد. از مسئولان مترو تقاضا داریم با نصب چند دستگاه کارت خوان بلیت های الکترونیک، مشکل خروج مسافران را رفع کنند. درضمن برخورد برخی کارکنان این ایستگاه با مسافران مناسب نیست.

حمید قندالی

•توقف دوبله میوه فروشان! میوه فروشان دوره گرد در بزرگراه شهید محلاتی، تقاطع خیابان های مخبرشمالی و ولیعصر(عج) غربی، دوبله توقف می کنند و میوه می فروشند. درنتیجه به دلیل ساختمان سازی در این محل، عابران مجبورند از لابه لای خودروها و از وسط خیابان عبور کنند. چرا ماموران راهنمایی ورانندگی و شهرداری منطقه 14 به این گونه مسائل به طور جدی و قانونی رسیدگی نمی کنند؟

مازیار نوروزی

•متاسفانه نظافت خیابان های منتهی به شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ری واقع درجاده قدیم قم متولی و ناظر رسمی ندارد و همین موضوع باعث شده که خاک زیادی در آنجا جمع شده و با رفت وآمد نفتکش ها همه اذیت شوند.