آرشیو شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، شماره ۴۵۰۲
ورزش
۱۴

روی خط ورزش

14 تکواندوکار در اردوی آسیایی

درحالی که قرار بود با پایان هفته هشتم لیگ برتر تکواندو ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی مشخص شود، مربیان تیم ملی سرانجام انتخاب ترکیب اصلی را به 26 اسفندماه و برگزاری رقابت های انتخابی موکول کردند.

به این ترتیب کادر فنی تیم ملی اسامی 14 تکواندوکار را برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام کرد. رقابت های قهرمانی آسیا (اواخر فروردین مانیل) در هشت وزن قانونی برگزار خواهد شد که هر کشور فقط مجاز به اعزام شش تکواندوکار است که کادر فنی تیم ملی با حذف تکواندوکاران وزن 87+ کیلوگرم عملادر این وزن نماینده ای را به مسابقات اعزام نخواهد کرد و از اوزان فوق هم یک وزن دیگر حذف خواهد شد.

«فان درسار» به دسته 4 بازگشت!

ادوین فان درسار در 45 سالگی تصمیم گرفت به فوتبال بازگردد و به یکی از تیم های سابق خود که در بحران مصدومیت قرار دارد، کمک کند.

باشگاه نوردویک اولین تیمی بود که در آن فان درسار در آن چهره شد و توانست نام خود را بر سر زبان ها بیندازد، اکنون در دسته چهارم قرار دارد و دیگر در سطح اول فوتبال هلند نیست. بحران مصدومیت و نداشتن بودجه لازم برای خرید بازیکن باعث شد تا فان درسار در 45 سالگی تصمیم بگیرد بار دیگر دستکش دروازه بانی به دست کرده و به تیم سابق خود کمک کند. این دروازه بان قرار است امروز بعد از مدت ها در یک دیدار رسمی در لیگ دسته چهار هلند به میدان برود. فان درسار 795 بار برای تیم های مختلف در سطوح باشگاهی به میدان رفت و موفق شد 356 بار کلین شیت کند. او در طول 21 سال فعالیت باشگاهی هشت بار به قهرمانی در لیگ داخلی رسید و دو بار نیز لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد.