آرشیو شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، شماره ۴۵۰۷
جامعه
۱۳
حق با شماست

زنجیر چرخ خریدیم 100 هزار تومان!

آقای امین عباسی از تهران: بهتر است مسئولان برای ارتقای فرهنگ شهروندان تلاش کنند تا آنها نسبت به حفظ محیط زیست و احترام به طبیعت دغدغه بیشتری داشته باشند.

آقای مقدسی از کرمانشاه: نظارت مناسبی روی فعالیت پمپ های بنزین صورت نمی گیرد و به همین دلیل برخی جایگاه داران با دستکاری پمپ های خود کم فروشی می کنند، لطفا مسئولان به این مشکل رسیدگی کنند.

خانم احمدی از تهران:در تعطیلات نوروزی و هنگام مسافرت در بین راه خودروام دچار نقص فنی شد. به زحمت توانستم یک مکانیک پیدا کنم، اما آقای مکانیک دستمزد زیادی گرفت، چون در تعطیلات نظارت خوبی روی فعالیت این صنف وجود ندارد.

آقای رحمانی از کرمان: در ایام تعطیلات نوروز شاهد بودیم که بسیاری از اماکن گردشگری و تاریخی برای عبور و مرور معلولان مناسب سازی نشده بود و به همین دلیل آنها نمی توانستند از این اماکن بازدید کنند.

آقای خسروی از فارس: هنگام مسافرت در تعطیلات نوروزی و عبور از یکی از گردنه های برفگیر یک زنجیر چرخ 45 هزار تومانی را یکصد هزار تومان به ما فروختند، دستگاه های نظارتی کجا هستند؟

خانم حشمتی از مشهد: چرا در تعطیلات نوروز نظارت درستی بر مراکز تهیه و توزیع غذا انجام نشد تا دست کم رستوران های بین راهی بهداشت را رعایت و غذای سالمی به مسافران عرضه کنند.