آرشیو سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، شماره ۲۵۵۱
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•بلیت الکترونیک: سیزدهم فروردین برای شارژ کارت الکترونیک مترو به تعدادی از ایستگاه های مترو ازجمله میدان هفت تیر و شهید حقانی مراجعه کردم، اما متاسفانه از شارژ یا فروش کارت الکترونیک خبری نبود. درحالی که مسئولان مترو مسافران را به محل فروش بلیت های روزانه راهنمایی می کردند. چه دلیلی دارد به جای فروش یا شارژ کارت های الکترونیکی، مسافران را ملزم به خرید بلیت های روزانه کنند؟

عرفانی

•زنان سرپرست خانوار را دریابید! زنان سرپرست خانوار که هیچ درآمدی ندارند با توجه به گرانی و مشکلات اقتصادی تکلیف شان چیست؟ آیا نباید سازمانی از این گونه زنان حمایت کند؟

ب. کاشفی از استان گلستان

•وزارت بهداشت پاسخ گو باشد: بیماران برای عصب کشی و پرکردن دندان مجبورند مبالغ زیادی را به دندان پزشکان پرداخت کنند. از مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقاضا داریم برای رفع مشکلات بیماران چاره ای بیندیشند و پاسخ گو باشند.

نیوشاسادات مهدوی

•دی ماه 93 یک خودروی سورن خریداری کردم. هنوز به 14 هزار کیلومتر نرسیده، صداهای عجیبی در هنگام دنده عقب گرفتن از ماشین به گوش می رسید. به نمایندگی که مراجعه کردم، گفتند دیسک ترمز دنده عقب مشکل دارد و عوض کردند؛ اما باز هم به 16 هزار کیلومتر که رسیده، همان صدا را می دهد. مجدد که به نمایندگی مراجعه کردم، گفتند منتظر دستورالعمل ایران خودرو هستیم.

•چند سالی است که در زمینی در میدان تجریش، ابتدای خیابان سعدآباد مقابل مجتمع تجاری ارگ، گودبرداری عمیقی انجام دادند. در اطراف این زمین گودبرداری شده مدرسه و اماکن مسکونی و تجاری هست. ما از همسایگان این منطقه هستیم. متاسفانه این زمین در حال ریزش است. قبل از اینکه فاجعه ای مانند فاجعه شهرک غرب رخ دهد، از مسئولان شهرداری منطقه یک تقاضای رسیدگی داریم.