آرشیو دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵، شماره ۲۵۵۶
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•خاک خوری تا کی؟ ابتدای خیابان تکیه اکبرآبادی شمالی، مقابل کوچه مهرابپور، پس از راه اندازی بزرگراه امام علی(ع)، دراین محل، زمین بایر، خاکی و بدون متولی رها شده و اخیرا هم چهارشنبه ها بازار سنتی «چهارشنبه بازار» راه اندازی شده است که مشکلات فراوانی برای ساکنان آن به وجود آمده است؛ از جمله گردوخاک زندگی آنان را کثیف و آلوده می کند. جمعی از ساکنان محل از شهرداری منطقه 14 و مسئولان سازمان پارک ها و فضای سبز تقاضا دارند یا این محل را آسفالت کنند یا اینکه آن را به فضای سبز تبدیل کنند تا اهالی بتوانند به راحتی نفس بکشند. ناگفته نماند درباره روکش آسفالت با سامانه 137 شهرداری تماس گرفتیم که پاسخ قانع کننده ای نگرفتیم. کد پیگیری 3534126629 است.

فرخنده میرزاخانی

•شهردار گرگان رسیدگی کند: ساکنان بن بست یکم میخچه گران واقع در خیابان شهدا، لاله ششم گرگان از شهردار این شهر تقاضای آسفالت کوچه یادشده را دارند.

کاشفی از گرگان

•پژواک چهره معتاد در آینه هنرستان: پایین تر از میدان قیام، مقابل پارک کوثر، تبدیل به مکانی برای استراحت معتادان و بی خانمان ها شده است. در مجاورت این پارک هنرستان فنی و نمونه ای هم وجود دارد که محل تحصیل دانش آموزان و کسب علم و دانش است، آیا درست است در چنین مکانی شاهد وجود معتادان و ولگردان باشیم؟

علی از تهران

•زمان بی ارز ش! مسافرانی که قبلااز میدان امام حسین(ع) می خواستند به میدان شهدا بروند یا برعکس، با خودروهای برقی البته بدون حفاظ رفت وآمد می کردند، اما این مسیر را دوتکه کرده اند و با اینکه مسیر طولانی نیست، چه دلیلی دارد باعث اتلاف وقت مردم شوند و چه کسی چنین تصمیم های غیرمنطقی و غیرکارشناسی ای می گیرد؟

کامران کابلی

•به قتل رساندن زندگی با جریمه: جریمه های سنگین راهنمایی و رانندگی راهکار رعایت مقررات نیست، بلکه باید برای آشنایی رانندگان با مقررات و رعایت آن، کارشناسان و ماموران راهنمایی و رانندگی وقت بگذارند و از طریق مطبوعات و صداوسیما اطلاع رسانی کنند و آموزش دهند. دود جریمه رانندگان متخلف، به چشم خانواده های آنان می رود، به دلیل اینکه از زندگی ساقط و برای امرارمعاش با مشکلات فراوانی مواجه می شوند.

علی اکبر فرقانی